Alman enerji devi EWE AG'nin ana hissedar olduğu Bursagaz, her sene müşterilerinin ve iletişimde bulunduğu paydaşlarının memnuniyet seviyesini ölçmek için başladığı memnuniyet araştırma projesini başarı ile tamamladı.
Haber Giriş Tarihi: 03.10.2012 14:40
Haber Güncellenme Tarihi: 03.10.2012 14:40
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
Mesken ve sanayi müşterilerinin memnuniyeti ve toplumsal fayda anketlerinde Bursagaz Bilgi Teknolojileri ekibi tarafından hazırlanan özel bir yazılım kullanıldı. Avaya çağrı merkezi yapısına entegre olan sistemde müşteri temsilcileri online olarak anket uygulamasını hayata geçirdi.
Ağustos ayında başlayan memnuniyet araştırması eylül ayının ortasında tamamlandı. 7 agent araştırma uygulaması kapsamında görev aldı. Agentların yaptıkları görüşmelerin kalitesini incelemek ve anket geçerliliğini sağlamak amacıyla tüm görüşmeler kayıt altına alındı. Proje bitiminde performans değerlendirmesi sonucunda ekip üyeleri ödüllendirildi.
Bursagaz Genel Müdürü Ahmet Hakan Tola, rapor dahilinde her mahalleden örneklem seçildiğini ve uygulamanın Bursa'nın her köşesine yayıldığını ifade etti. Toplam 2 bini aşkın aktif anketin 10 binden fazla arama sonucunda yapıldığını dile getiren Tola, memnuniyet araştırmasının stratejik planlama için son derece önemli bir girdi olduğunu ve iyileştirme çalışmalarını bu kapsamda yönettiklerini belirtti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursagaz'dan müşteri memnuniyeti anketi
Alman enerji devi EWE AG'nin ana hissedar olduğu Bursagaz, her sene müşterilerinin ve iletişimde bulunduğu paydaşlarının memnuniyet seviyesini ölçmek için başladığı memnuniyet araştırma projesini başarı ile tamamladı.
Mesken ve sanayi müşterilerinin memnuniyeti ve toplumsal fayda anketlerinde Bursagaz Bilgi Teknolojileri ekibi tarafından hazırlanan özel bir yazılım kullanıldı. Avaya çağrı merkezi yapısına entegre olan sistemde müşteri temsilcileri online olarak anket uygulamasını hayata geçirdi.
Ağustos ayında başlayan memnuniyet araştırması eylül ayının ortasında tamamlandı. 7 agent araştırma uygulaması kapsamında görev aldı. Agentların yaptıkları görüşmelerin kalitesini incelemek ve anket geçerliliğini sağlamak amacıyla tüm görüşmeler kayıt altına alındı. Proje bitiminde performans değerlendirmesi sonucunda ekip üyeleri ödüllendirildi.
Bursagaz Genel Müdürü Ahmet Hakan Tola, rapor dahilinde her mahalleden örneklem seçildiğini ve uygulamanın Bursa'nın her köşesine yayıldığını ifade etti. Toplam 2 bini aşkın aktif anketin 10 binden fazla arama sonucunda yapıldığını dile getiren Tola, memnuniyet araştırmasının stratejik planlama için son derece önemli bir girdi olduğunu ve iyileştirme çalışmalarını bu kapsamda yönettiklerini belirtti.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR