Kullanıcıların isyanına daha fazla kayıtsız kalamayan Facebook, reklam gönderilerini yılbaşından itibaren kısıyor. Yani artık çok daha az reklamla karşılaşacaksınız!
Haber Giriş Tarihi: 18.11.2014 16:57
Haber Güncellenme Tarihi: 18.11.2014 16:57
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
İnanması güç olsa da Facebook, gösterdiği reklam sayısını azaltmayı planlıyor.
Facebook geçtiğimiz günlerde yaptığı bir duyuruyla haber kaynağındaki "tanıtıcı gönderilerin" sayısını Ocak 2015'ten itibaren azaltacağını söyledi. Peki orijinal adıyla "promotional posts" tam olarak ne anlama geliyor? Facebook'un açıklaması şöyle:
- Kullanıcıları sadece bir ürünü satın almaya veya uygulamayı yüklemeye yönelten gönderiler.
- İçerik olmaksızın kullanıcıları promosyona veya çekilişe katılmaya yönelten gönderiler.
- Reklamlarla tamamen aynı içeriği kullanan gönderiler.
Firmanın bu değişiklik planlarının, kullanıcılardan gelen istekler doğrultusunda yapıldığı düşünülüyor. Bununla birlikte Facebook'un kullanıcıların "spam benzeri" olarak adlandırdığı reklamları kaldırıp, daha iyi reklamları daha pahalıya sunacak olması, firmanın sadece bizi değil, kendi krını da düşündüğünü gösteriyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Facebook kullanıcıları dikkat! 1 Ocak'tan itibaren...
Kullanıcıların isyanına daha fazla kayıtsız kalamayan Facebook, reklam gönderilerini yılbaşından itibaren kısıyor. Yani artık çok daha az reklamla karşılaşacaksınız!
Facebook geçtiğimiz günlerde yaptığı bir duyuruyla haber kaynağındaki "tanıtıcı gönderilerin" sayısını Ocak 2015'ten itibaren azaltacağını söyledi. Peki orijinal adıyla "promotional posts" tam olarak ne anlama geliyor? Facebook'un açıklaması şöyle:
- Kullanıcıları sadece bir ürünü satın almaya veya uygulamayı yüklemeye yönelten gönderiler.
- İçerik olmaksızın kullanıcıları promosyona veya çekilişe katılmaya yönelten gönderiler.
- Reklamlarla tamamen aynı içeriği kullanan gönderiler.
Firmanın bu değişiklik planlarının, kullanıcılardan gelen istekler doğrultusunda yapıldığı düşünülüyor. Bununla birlikte Facebook'un kullanıcıların "spam benzeri" olarak adlandırdığı reklamları kaldırıp, daha iyi reklamları daha pahalıya sunacak olması, firmanın sadece bizi değil, kendi krını da düşündüğünü gösteriyor.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR