Sosyal medyanın en güçlü isimlerinden Facebook'un, genç kullanıcılar için sıkıcı hale gelmeye başladığı ortaya çıktı.
Haber Giriş Tarihi: 27.11.2014 12:05
Haber Güncellenme Tarihi: 27.11.2014 12:05
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
Yapılan detaylı bir araştırma sosyal medya devi Facebook'un yavaş yavaş kan kaybetmeye devam ettiğini gösteriyor. GWI Social'ın paylaştığı verilere göre Amerikan ve İngiliz gençliğinin çok büyük bir kısmı Facebook'u kullanmaktan sıkılmış durumda.
GENÇLERİN FACEBOOK ELEŞTİRİLERİ
Paylaşılan rapora göre araştırmaya dahil olan ABD ve İngiltere'nin genç Facebook üyelerinin yüzde 45'i sosyal mecraya olan ilgisini hızla kaybediyor. Kullanıcıların yüzde 37'si Facebook'tan sıkıldığını dile getirirken, yüzde 18'lik bir kesim ise markanın artık eskisi kadar havalı olmadığını düşünüyor.
Veriler üyelerin güvenlik konusundaki endişelerine de dikkat çekiyor. On kişiden üçü, Facebook'un kişisel gizliliğe yeterince önem vermediğini düşünüyor, bilgilerinin ise başka isimler ile paylaşılmakta olabileceğinden korkuyor.
Kısacası bundan 10 yıl önce bir parçası olabilmek için can atılan Facebook, artık tam tersi bir etki yaratıyor ve yavaş yavaş gözden düşüyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Gençler Facebook‘u artık havalı bulmuyor
Sosyal medyanın en güçlü isimlerinden Facebook'un, genç kullanıcılar için sıkıcı hale gelmeye başladığı ortaya çıktı.
GENÇLERİN FACEBOOK ELEŞTİRİLERİ
Paylaşılan rapora göre araştırmaya dahil olan ABD ve İngiltere'nin genç Facebook üyelerinin yüzde 45'i sosyal mecraya olan ilgisini hızla kaybediyor. Kullanıcıların yüzde 37'si Facebook'tan sıkıldığını dile getirirken, yüzde 18'lik bir kesim ise markanın artık eskisi kadar havalı olmadığını düşünüyor.
Veriler üyelerin güvenlik konusundaki endişelerine de dikkat çekiyor. On kişiden üçü, Facebook'un kişisel gizliliğe yeterince önem vermediğini düşünüyor, bilgilerinin ise başka isimler ile paylaşılmakta olabileceğinden korkuyor.
Kısacası bundan 10 yıl önce bir parçası olabilmek için can atılan Facebook, artık tam tersi bir etki yaratıyor ve yavaş yavaş gözden düşüyor.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR