WABetaInfo tarafından aktarılan bilgiye göre WhatsApp üzerinden para kazanmayı amaçlayan Facebook, 2019 yılında iOS kullanıcılarına reklam göstermeye başlayacak.
Haber Giriş Tarihi: 01.10.2018 22:10
Haber Güncellenme Tarihi: 01.10.2018 22:10
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
Fakat WhatsApp'ı uygulama mağazalarının zirvesine taşıyan bu üç etken yakında değişebilir. WABetaInfo'ya göre WhatsApp'ın sahibi olan Facebook, 2019 yılından itibaren WhatsApp iOS uygulamasında reklam göstermeye başlayacak. Tamam da Facebook, mesajlar uçtan uca şifreleniyorken kişiye özel reklamları nasıl sunacak?
KULLANICILAR FACEBOOK VERİLERİNE GÖRE REKLAM GÖRECEK
Bu durumda Facebook'un önünde iki seçenek bulunuyor; ya WhatsApp'ın uçtan uca şifreleme özelliği kırılarak kullanıcıların dijital kimliği oluşturulacak, ya da WhatsApp kullanıcıları uygulaması Facebook hesapları ile eşleştirmek zorunda kalacaklar. Böylece WhatsApp kullanıcıları, Facebook verilerine göre WhatsApp'ta reklam görecekler.
Açıkçası her iki seçenek de WhatsApp kullanıcılarının tepkisini çekecektir. WhatsApp'ın uçtan uca şifreleme özelliğinin kırılması, zaten güvenilirliği tartışılan Facebook'un sosyal medyanın ardından mesajlaşma uygulamasından da kullanıcı kaybetmesine neden olabilir. Ayrıca ikinci seçenekte de Facebook hesabı olmayanların ne yapacağı bilinmiyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
WhatsApp kullananlar dikkat! Yeni dönem başlıyor
WABetaInfo tarafından aktarılan bilgiye göre WhatsApp üzerinden para kazanmayı amaçlayan Facebook, 2019 yılında iOS kullanıcılarına reklam göstermeye başlayacak.
Fakat WhatsApp'ı uygulama mağazalarının zirvesine taşıyan bu üç etken yakında değişebilir. WABetaInfo'ya göre WhatsApp'ın sahibi olan Facebook, 2019 yılından itibaren WhatsApp iOS uygulamasında reklam göstermeye başlayacak. Tamam da Facebook, mesajlar uçtan uca şifreleniyorken kişiye özel reklamları nasıl sunacak?
KULLANICILAR FACEBOOK VERİLERİNE GÖRE REKLAM GÖRECEK
Bu durumda Facebook'un önünde iki seçenek bulunuyor; ya WhatsApp'ın uçtan uca şifreleme özelliği kırılarak kullanıcıların dijital kimliği oluşturulacak, ya da WhatsApp kullanıcıları uygulaması Facebook hesapları ile eşleştirmek zorunda kalacaklar. Böylece WhatsApp kullanıcıları, Facebook verilerine göre WhatsApp'ta reklam görecekler.
Açıkçası her iki seçenek de WhatsApp kullanıcılarının tepkisini çekecektir. WhatsApp'ın uçtan uca şifreleme özelliğinin kırılması, zaten güvenilirliği tartışılan Facebook'un sosyal medyanın ardından mesajlaşma uygulamasından da kullanıcı kaybetmesine neden olabilir. Ayrıca ikinci seçenekte de Facebook hesabı olmayanların ne yapacağı bilinmiyor.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR