Bursa Hakimiyet

Şahane sonuç

Spor müdürüm var. Süha Gürsoy hepiniz tanıyorsunuz. Her maç öncesi arar. “Abiler dokuz yüz tuş tamam mı? Geçmezse sevinirim”.
Yani siz o kadar tuşa basarak maçı anlatacaksınız.
Şimdi akşamki maç için ben ‘Pablo Martin Batalla’ diye 50 tane yazsam köşe yazısı bitiyor.
İnanın başka bir şey yazmaya gerek yok.
Çünkü; Alın Batalla'yı!
Şimdi takıma bir daha bakın!
Ne görüyorsunuz?
Ben de aynı şeyi görüyorum. Yalnız değilsiniz.
Biraz detay yapalım. Josua John kale çizgisine yakın yarım metre içerde yatıyor. Seyirci ıslık çalıyor. Kayserisporlu oyuncular hücumdan vazgeçiyorlar.Topu taca atmaya çalışıyorlar. Hakem yatan oyuncuya baksın diye. Hakem ısrarla oyunu oynatıyor. Bursasporlu hiçbir oyuncu müdahale etmiyor. Oyundan düşüyorlar. Nakoulma takımı adına güzel bir gole imza atıyor.
Bursaspor penceresinden bakıldığında saçma sapan bir gol yeniyor.
Aynı Josua John Fenerbahçe maçına nazire yapar gibi şahane bir orta ile topu Batalla ile buluşturuyor. Geçen haftaki gol tesadüf diyenlere!
Bu da mı tesadüftü dedirtir gibi Pablo golü atıyor.
İsmail Konuk 68'inci dakikada bariz gol şansını sabote ettiği için haklı olarak direkt kırmızı kart görerek oyundan atılıyor.
Şimdi buraya dikkat etmenizi rica ediyorum.
Oyun alanını terk ederken kıyamet gibi alkış.
Kırmızı kart gören bir oyuncu gol atmış bir oyuncu gibi alkışlanmaz.
Seyircimiz de Bursasporumuz gibi formsuz.
Takım 10 kişi kalınca 11'inci güç olarak devreye girdi...
Halbuki seyirci dünyanın her yerinde 12'nci güç olarak vardır. Kubilay Kanatsızkuş yürüyecek hali kalmamış. Yatacak yer arıyor. Hamza Hamzaoğlu başka yere bakıyor. Seyirci homurdanmaya başlıyor."Abi diyor ben para veriyorum seyrediyorum. O para alıyor seyrediyor"
Farkını ortaya koy hey Hamza hoca demek istiyor. İyi ama.
Maç bittiğinde;
Jorquera ile Sercan Yıldırım'ın gol attığını görüyoruz.
Yani Hamzaoğlu üç oyuncu değişikliği yapmış. İkisi gol atmış ve takım galip. İnanın böyle sonuç olmasına rağmen ben de seyirci gibi düşünüyorum. Sevgili hocam biraz oyunun içinde ol ne olur. Şahane bir galibiyet alındı skor olarak söylüyorum. Fikstür tam bize göre şunun tadına varalım. Top oynamadan kazanıyoruz.
Aziz Behich iki haftadır takımı ipten alıyor.
Pablo öyle...
Tomas Necid'i de yok sayma.
Kendi evimizde oynarken deplasman on biri ile oynuyoruz...