Hava Durumu

Tehlikeli park büfeleri

Yazının Giriş Tarihi: 21.11.2017 07:59
Yazının Güncellenme Tarihi: 21.11.2017 07:59

"Demirtaş bucağındaki Kırantepe Çamlık ön tarafında yakın zamana kadar piknik masaları vardı.

Şimdilerde ise çok berbat ve üzücü bir durumda. Yıkık dökük.. Çamlık alan içinde ayrıca iki büfe de bazı olumsuz kişilerin mekanı halinde.

Büfelerin içinde yakılan bazı maddeler ise muhtemel tehlikelerin işareti. Fotolarda bu duvarlar çok net görülüyor.
Sayın yetkili kişilere durumu bildirmeyi görev sayarım.
Saygılarımla.." Mümin DÜNDAR

Bu gerginlik acaba neden Limak Uludağ?

"Yeni taşınacağımız evin elektrik abonelik işlemleri için 20 Kasım Pazartesi günü saat 11.45'te Limak Uludağ'ın 4446646 nolu numarasını aradım.
İsminin Dilek olduğunu söyleyen bir hanım çıktı telefona. İşlemler devam ediyordu ki, giderek öflemeye ve sinirlenmeye başladı.
Teknik olarak anlayamadığım soruları tekrar sorunca gerginliği daha da arttı.
Sonunda bu gerginliğe dayanamadım ve telefonu kapatmak zorunda kaldım. Ben yaşlı ve kulakları duymayan veya kekeme bir abone de olabilirdim.

Böylesine gergin ve sinirli kişilerin çağrı hatlarında görevlendirilmesi ne derece doğru sizce?. Saygılar." Okan T.

SÜTAŞ'tan açıklama

"17.11.2017 tarihli köşenizde yayınlanan 'Sütaş'a bir önerim var' başlıklı bir okurunuza ait talebi bilgilendirmek isteriz.
Tüketicimizin güven ve beğeniyle tercih ettiği marka olmaktan onur duyduk. Tüketicilerimizin değerli görüşleri daha iyiyi sunma tutkumuzu pekiştirip bize güç katıyor.
Tüketicimize önerisini paylaştığı, sizlere bunu bize duyurduğunuz için teşekkür ederiz.
Sütaş Light Sütlerimiz 1 lt. ve 200 ml.'lik kutu seçenekleriyle, Türkiye çapındaki satış noktalarında tüketicilerimizle buluşuyor. Ayrıca Sütaş Light Süt ve diğer birçok ürünümüzün online satış sitemiz olan Sütaş Market'ten de satın alınabileceğini bilginize sunarız.
Tüketicilerimiz Sütaş Market'e https://sutas.market internet adresimizden ulaşabilirler. Saygıyla." SÜTAŞ

Bşk.Aktaş'a 'pehlivan (!) tefrikası..' (2)

(DÜNDEN DEVAM)
5. Şunu anlayabiliriz otomatik ödemeye bağlama imkanı ve internetten satın alma imkanınız olur, sistem su azalınca size mesaj veriyor olur, tüm bunların sistemsel altyapısı olur o zaman kartlı sayaç zorunlu olur. Örnek; tıpkı araçlarda kullanılan HGS kartlarının otomatik ödemeye bağlandığı gibi.
6. BUSKİ'ye bu sistemi getiren yönetici ve teknik ekip belki bunun BUSKİ ve Bld.'ye faydasını anlatırken 'şu kadar tasarruf ettik, sayaç okumak üzere personel gideri azaldı, fatura basmıyoruz, kağıt israfı yok. Ayrıca faturalı normal sayaçla satılan birim fiyattan peşin satıyoruz. Tahsil sıkıntısı yok' diyebilir. Ama önceden hiç sıkıntı yokken taşınmamız sebebi ile yeni abonelikte zorunlu olarak bunu yaşayan dürüst vatandaşın çektiği eziyet ne olacak?.
7. Yetkililer belki 'kiokslarla 7/24 satın alma mümkün, hatta kartta 3 ton yedek su da oluyor' diyebilir. Fakat kart doldurmayı, sayacın kalan m3'ünü izlmeyi atlarsanız karttaki kontör bitince sayaç anında suyu kesiyor, mutlaka kartı doldurma ve izleme için zihninizi yormak, zaman ve bir miktar masraf yapma gerek.
8. Bunlar vatandaşın kamu kurumu değil mi? Benim başka bir kurumdan su alma şansım var mı?
9. Geçenlerde isteğe bağlı olarak kartlı sayaçtan faturalıya geçiliyor duyumu alınca aynı sorunu yaşayan arkadaşla BUSKİ'ye gittik. '65 yaş üzeri veya özürlüyseniz faturalı sayaca geçebilirsiniz' dendi. 2015'te zorunlu hale geldikten yaklaşık bir yıl sonra BUSKİ bu iyileştirme yapmış, güldük. 65 yaşında görüşürüz artık dedik. Peki bu kısmi iyileştirme bile işin zorluğunu, kartlı sayacın sıkıntılarını yansıtmıyor mu?
10. Hani dedik ya; zaman harcayıp yol katedip kioksa gittiniz, bir de ne görüyorsunuz, kioks bozuk bağlantı kuramıyor, kızıp eve geri dönüyorsunuz. Bir keresinde Nilüfer Küçük Sanayi BursaRay çıkışındaki kioksa üç gün gittim geldim. Hatta bir kez akşam üzeri bir hanımefendiyle karşılaştım, 'Görükle'deki de bozuk, otobüsle en yakın buraya geldim. Şimdi nereye gideyim' diye yakındı. Bir arkadaşın da geçenlerde suyu bitmiş. Meğerse karttaki yedek 3 tonu da eşi birkaç gün önce sayaca yüklemiş ve akşam eşine kartı doldurması için hatırlatmayı unutmuş. Sonuç; birkaç gün sonra o yedek su da bitmiş. Kart da boş ve gece 23. En yakın kioksa gitmiş. Ama kioksta bir uyarı 'saat 22 ile 1 arası muhasebeleşme sebebi ile su satışı yapılamıyor' yazıyormuş.
Arkadaş eve dönüp, gece saat 1'den sonra gidip kartı yükleyip suya kavuşmuş.
Sayın Bşk. Aktaş; vaktinizi aldım, elbet bu sistemi kullanmak isteyen çıkar. Ama bu sistemden çıkıp faturalıya dönmek isteyenlere çözüm üretin. Bu kolay, vatandaş isteğine bağlı, özellikle geçmişte 2015'ten sonra zorunlu olarak yeni aboneliklerde kartlı sayaç takılan biz abonelere Büyükşehir Meclisi'nin kararıyla faturalı klasik sayaçlara dönüşüme hak tanımanız olacak.
İlginize teşekkür ve saygılar." Serdar BASKAN

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar
Yükleniyor..

YAZARIN DİĞER YAZILARI

    En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.