Bursa Hakimiyet

Bu rezilliğe kim dur diyecek?

“Yaz aylarında nüfusu 100 bini geçen kentimizin en gözde tatil yerlerinden Kumla’da yaşanan keşmekeşlik tatilcileri daha sezon başında canından bezdirdi.
Büyükşehir Bld.’nin çalışmalarıyla farklı bir görünüm kazanan Kumla’nın bu hizmetlerine gölge düşüren şey seyyarların sahil yolu istilası.



Yayalara ait sahil yoluna tezgah açan seyyarlara bir de esnafların dükkanları önüne ve çevresine malzeme yayması eklendi. İlgililer bunları görmezden gelince insanlar adeta yolda birbirine sürtünerek yürüme zorundalar.
“Bütünşehir” yasasıyla Büyükşehir Zabıtası Daire Bşk.’nın sorumluluğuna geçen Kumla’da yaţanan bu batıboşluğuna kim dur diyecek?. Çünkü bu keşmekeşe kasaba panayırlarında bile rastlanamaz..”
Bir grup Kumla sakini

Durağımız yeniden konulsun


“Beşevler Metro İstasyonu’nda Bursa’ya gidiş yönünde BOİ durağı vardı. Kaldırıldı. Oraya yürüyen merdiven ve asansör yapıldı. Çok teşekkürler. 
Ama bu işler yapılırken BOİ durağı kaldırıldığından güç durumda kalıyoruz. Yakıcı güneş altında beklerken sığınacak yer yok. Kış sezonunda da yağmur, kar altında kalmayalım lütfen. BOİ’nin dikkatine sunarız.
Çevre sakinleri

BOİ, Müdürlüğü bu ‘iddia’ya lütfen dikkat!


“26 Haz. Pazar saat 16.45’te Şehirlerarası Terminal’den 16 BVH 53 plakalı 95/A hatlı otobüse bindim. Yaklaşık 15 yolcuyla FSM Bulvarı’na kadar, yol boyunca çok hızla geldik. Bulvar ortalarında 10 yolcu kalmıştı. Aracı oldukça hoyrat süren şoförün sağ kolu yandaki boru üzerindeydi.
İhsaniye’de Barbaros Bulvarı’na girdik. Kristal Park (Üç Fidan Parkı) önündeki trafik lambalarını bilerek kırmızıda geçmeye çalıştı, başaramadı. Otobüsün yarısı geçmiş vaziyette sert frenle durabildi.
Sonraki durakta ineceğim için ayaktaydım, etrafa çarpıldım. Tekrar hızla hareket etti bu sefer de benim durakta durmadı. İsyan edip bağırdım; hatalarını söyledim.. 
Şoför isyanıma şaşırdı ve ‘fren tutmadı’ vb. saçmalıklarla kendini müdafaa etti. Hemen oracıkta  (duraktan 20-30 m ilerde durabilmişti) 4449916’ya ulaşmaya çalıştım, mümkün değil. Eve gelip 20 dakikada ancak bir muhatap bulup şikayetimi ilettim. 118859 müracaat no.su verdiler ve izleneceğini söylediler. Şimdi;
1-Lüks ve otomatik vitesli bu otobüslerin hoyrat ellerde mahvolmasına mı yanayım, 2- Zaten perişan durumdaki trafiğin dikkatsiz şoförler yüzünden çekilmez hale gelmesine mi, 3-İnsanların sürekli stres içinde kalmasına mı, 4-Artık her tür olumsuzluğa alışan toplumumuzun zavallı haline mi, 5-Şikayet sonucu bir şeyin çıkmayacağını bildiğim halde kendimi boşuna parçaladığıma mı yanayım?.”  
Erdoğan EMRE / Mimar

Ses yapan rögarlar


“Nilüfer 29 Ekim Mah. Uğur Mumcu Bulvarı’nı oluşturan caddede BUSKİ rögar kapakları özellikle şehir merkezine gidiş yönündekiler her araç geçişinde anormal sesler yapıyor. 
Bu kapakların BUSKİ ekiplerince incelenerek gereken önlemleri almalarını ve onarımını rica ediyoruz. 
Peşin teşekkürlerimizle.”
Adının açıklanmasını istemeyen bir okur