Bursa Hakimiyet

BURBAK, bu işte bir tuhaflık var

“Bugün bir iş için İzmir Yolu’ndaki, Carrefour-FSM Bulvarı arasındaki bankaların bulunduğu bölgede aracımı park ettim. Yaklaşık yarım saat sonra Burbak A.Ş. çalışanına otopark ücretimi ödeyip çıkmak üzereydim ki görevlinin ‘bu plakaya ait 01/07/15 tarihinde 5.00 TL ödenmeyen borç gözüküyor’ demesi üzerine, borcumuz kalmasın diyerek onu da ödedim. Firmama döndüğümde merakım üze-rine, bahsi geçen güne ait o saatlerdeki tarafımıza kesilen ve ödenen fişi buldum. Ekteki resimde sizin de göreceğiniz üzere park başlangıç ve bitiş saatlerinde çok ilginç detaylar bulunmakta.

Örneğin; soldaki ‘otopark ücret fişi’ nde  01/07/2015 tarihinde, saat 16:32 ile 18:32 arasında parklanma yapılmış.
Sağdaki ‘nakit borç ödeme fişi’ nde ise  01/07/2015 tarihinde, saat 16:00 ile 17:20 arasında parklanma yapılmış.
(01/07/2015 tarihindeki ‘otopark nakit ücret fişi’, 06/07/2015 tarihinde ‘nakit borç ödeme fişi’ olmuş)
Yaklaşık aynı saatlerde iki yerde nasıl park yaptım ben anlamadım?. 
İşin ilginç tarafı da eski borcu gören sistem, parkın nerede olduğunu görmüyor. Böyle olması da insanda şüphe uyandırıyor. 
Daha önceleri de buna benzer birçok ödemeler yaptığımızı hatırlıyorum ilk defa öylesine incelemek istedim ve bu sonuca vardım. Fişlerin orijinalleri de elimde olup yetkililere ibraz da edebilirim. Sanırım yetkililer ve park yerlerindeki görevlilerin bu konuda daha dikkatli olmaları gerekiyor. Ben şahsen bundan sonra daha da dikkatli olacağım.
Saygılarımla.”
Ercan AYBAR/ REKOR A.Ş.

***

BİR ŞİKAYET BİR ÖNERİ


“Muradiye Devlet Hastanesi’ne annemin rahatsızlığından dolayı 10 gün devamlı gittim geldim.
Her gün  otopark yeri aramaktan bir saatim boşuna geçti. Cadde otoparkları ve iki özel otopark da tamamen dolu. Yer yok, yetersiz.
Hastalarımız, hasta yakınlarımız büyük çile içersinde. Acil önündeki otopark  acillikten çıkmış sürekli otopark haline gelmiş. Hem poliklinik hem de acil  hastaları uzakta park edilen araçlarden indirilip binbir zorlukla doktora ulaştırılma zorundalar.
Yetkilileri göreve çağırıyorum. Vatandaşların çektiği bu çile artık sona ermeli. Birkaç önlemle bu konu aşılabilir.
Örneğin; hastanenin Muradiye yönünde turist otobüslerine ayrılan alan hemen akla gelen bir yer. Acil servis ve poliklinik önünde de düzenleme şart. Saygıyla.”
Cevat ASA Osmangazi Bld.  Meclisi grup sözcüsü

***

BESAŞ'IN UNLARI


“Besaş satış büfelerinde tüketiciye sunulan unlardan almak istedim. Ancak satıcı unların 5’er kiloluk paketler halinde olduğunu söyledi.Biz, iki kişilik bir aileyiz.Beş kiloluk unu hemen tüketemeyiz. Kalan un bayatlayabilir, bozulabilir.Durum birçok aile için de geçerlidir. 
Bu nedenle unların birer, ikişer kiloluk paketler halinde satışa sunulması daha yerinde bir uygulama olacaktır.
Besaş yöneticilerin talebimi dikkate almalarını saygıyla rica ediyorum.
Birsen SU

***

BŞK. DÜNDAR'IN DİKKATLERİNE


“Altıparmak semtindeki Arap Şükrü Sokağı üzerindeki bir cami yeniden restore edildi.
Teravi namazımızı kılmak için arkadaşlarla geçenlerde bu camiye gittik.
Camiye çıkış merdivenleri çok dik yapılmış. Merdivenlerin altına da tuvalet yapmışlar. Merdiven dimdik şekilde yapılmakla kalmamış, kenarlarına korkuluk demirleri maalesef konulmamış. Çok tehlikeli. Her an bir kaza yaşanabilir. Cemaatten bir kişi merdivenlerden düşer, yaralanır, ölebilir.
Cami onarımını, restorasyonunu Osmangazi Bld. yapmış. Çok güzel ama o dimdik merdivenlerin kenarlarına korkuluk demirlerinin unutulmasına veya ihmalkarlığa gelin de hayret etmeyin!.
Osmangazi Bld.Başkanı Sn.Mustafa Dündar’ın dikkatine saygıyla sunarım.”
Muharrem ALANBAY