Bursa Hakimiyet

Bursa-Mudanya ulaşımında kördüğüm!..

“Mudanya; deniz ulaşımı anlamında Marmara’nın başkenti gibi oldu. Sanayi şehri Bursa, dünyaya adeta Mudanya’dan açılıyor.
Yabancı sanayici, işadamı ve turistler deniz ulaşımıyla Mudanya’ya kolayca ulaşıyor. Bursalılar’ın en çok gidip gezdiği, deniz havası aldığı yer de Mudanya. 

Ancak Bursa’nın doğu/batı hattında, trafik ışıklarının kaldığı tek kavşak Geçit’teki Özdilek kavşağında büyük sorun var.
Burada her iki yönde de kilometrelerce kuyruk oluşuyor. Bursa yönüne doğru yeni yapılan Bademli kavşağı ile Geçit Özdilek kavşağı arası yaklaşık 4 km. ve kuyruklar Bademli’den başlarken Mudanya yönünde de bu kuyruk Emek’ten başlıyor.
Durum bu olunca İdo’ya da Budo’ya yoğun trafik yüzünden geç kalıp binemeyenler oldukça fazla. Ayrıca böyle bir trafiğin olumsuzluğu yüzünden deniz ulaşımından vazgeçme noktasına gelenler çok.
Turistler ve işadamları için bu tablo nasıldır? Yorumu sayın yetkililere bırakıyorum.
Günümüz ulaşımında en önemli nokta; Mudanya-Bursa arasında düğüm noktası olan Geçit Özdilek kavşağı. Yapılacak bir iyileştirme projesi için Sayın Valimiz, Büyükşehir Bld. Bşk. İlçe Bld. Bşk. ve BTSO Bşk.’larımızın ortak bir çalışmayla bu düğümü acilen çözmeleri gerekiyor. Saygılarımla. “
Alp GÜNALP

***

TEŞEKKÜR PANOSU

UEDAŞ sorunu hemen giderdi


“Eşrefiler Cad.’nde Vefikiye’den Balanbay İlköğretim Okulu’na kadar olan kesimde geçenlerde sokak aydınlatma lambaları tamamen söndü. İki gün karanlıkta kalındı. 
UEDAŞ’a telefonla durumu bildirdim. ‘Geri döneriz’ dediler. Ertesi gün bilgilendirmek için geri dönüldü ve arızanın giderildiği belirtildi. 
Aynı gece arıza giderilmişti. Lambalarımız tamamen yanıyordu.
Vatandaşa duyarlılık gösterilip bilgilendirme için yapılan geri dönüş ve çalışma beni çok mutlu etti.
UEDAŞ’a teşekkür ederim.”
Özcan TARZAN

***

Notebook ve bir iddia...


‘Hepsi Burada Com. sitesinden bir notebook aldım. Ama üç kez servise göndermek zorunda kaldım. Firma da ‘gerekli işlemleri yapıp gönderin. Yalnız ürün değişimi olamaz. Para iadesi yapılır’ dediler.
Baştan bunu kabul etmedim. Ama ısrarla ‘ürün değişimi olmaz çünkü stoklar değişti’ dendi. 
‘O halde bir üst modeli verin’ dedim. Ama ona da yanaşmadılar.
Şimdi paramı geri alma peşindeyim. Müşteri memnuniyeti ödülü alan firma ürün iadesini üç günde kabul etti ama paramı ne zaman alacağımı bilemiyorum?.
Ersin AKÇAKAYA

***

Ders kitapları hâlâ  eksik


“Mudanya’nın Esence köyünde ikamet ediyorum. Çocuklarım köyümüzdeki Süleyman Avcı İlköğretim Okulu’nda okuyor. Devletin dağıttığı bazı ders kitapları eksik. Çocuklarımız kitapsız ders görüyor. 
Neredeyse yarı yıl bitecek. Ama hala kitaplar eksik. Pek çok okulda kitapların tümü dağıtıldığı halde bizim okulumuza ayrımcılık mı yapılıyor? Yetkililer hiç yardımcı olmuyor, topu birbirine atıyor. Sesimizi duyuramıyoruz. 
Eksiksiz eğitim böyle mi verilecek?.”
Nihat KARPUZ