Bursa Hakimiyet

BUSKİ altı ay dolsun diye mi bekliyor?.

“Osmangazi ilçesi, Çırpan Mahallesi, Altıparmak Sokak no:39 sakinleri olarak iki ay kadar önce BUSKİ’ ye başvurup kanal işi yaptırdık. Bu iş için paramızı da peşin olarak yatırdık.
Ama defalarca telefonla başvurduğumuz halde BUSKİ gerekli olan asfalt onarım çalışması konusunda hiç ilgilenmiyor. 

Semt muhtarımızla da görüştük. BUSKİ’nin gerekli asfalt onarım çalışmaları işlerini altı aydan önce yapmadığını söyledi.
‘İyi bir iş altı ayda yapılırmış’ şeklinde bir halk sözü vardır.. BUSKİ de altıncı ayı mı bekliyor acaba?.
Konuyu, BUSKİ üst yetkililerine saygıyla iletir, gerekli çalışmanın ivedilikle yapılmasını rica ederiz.”
Savaş ÇAKMAK

***

TEŞEKKÜR PANOSU

Göz doktoru Sn. Alican’a


“Gözümdeki rahatsızlık nedeniyle Özel Bursa Anadolu Hastanesi’ne başvurdum. Opr.Dr. Sn.Meftun Alican tarafından gerekli muayenelerim yapıldıktan sonra başarılı bir ameliyat geçirdim. Oysa çok ürküyordum ama hiç anlamadım ve göz sağlığıma tekrar kavuştum..
Sn. Dr. Meftun Alican ve tüm hastane personelinin gösterdiği çok yakın ilgi ve güler yüz karşısında açık teşekkürlerimi sunuyor, başarılarının devamını diliyorum.”
Bekir KÖSE

***

Asansör neden bu kadar sık bozulur?


“Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün Çarşamba semtinde bulunan binasına yakın bir geçmişte asansör yaptırıldı.
Ancak bu asansör zaman zaman arıza yaptığı için çalışmıyor, bozuk. Çok sık periyotlarla arızalanan asansör üç günden beri yine faal değil.
Bu sene yaptırılan yeni bir asansörün bu kadar sık aralarla bozulması olası kazalara da davetiye çıkarabilir.
Sorunun sayın yetkililerce ele alınmasını rica ederim.”
Adının açıklanmasını istemeyen bir okur

***

UEDAŞ’tan bir yanıt


“Gazetenizin 26 Mayıs 2015 tarihli sayısında köşenizde hizmet alanımıza giren bir okur şikayet yayınlandı. Bu yazıda belirtilen hususlar çalışma programımıza alınmış olup, gerekli kontrollerin en kısa sürede yapılması sağlanacaktır. 
UEDAŞ olarak, halkımızın problemlerinin bize ulaşmasında aracılık ettiğiniz için sizlere, duyarlı ve sağduyulu davranışından dolayı okurlarınıza teşekkür ederiz. Şirketimiz ile ilgili her türlü istek, öneri ve düşünceleriniz için bize halkla iliskiler@uedas.com.tr adresinden ulaşılabilir.” 
UEDAŞ Kurumsal İletişim Md.

***

Metro Turizm  için bir iddia 


“Geçtiğimiz ocak ayının 12’sinde eşimle birlikte Sofya’ya gitmek için Metro Turizm şirketinin Bursa Şehirlerarası Otobüs Terminali’ndeki bürosundan bilet aldım. 190 TL. ödedim.
Ancak o günlerde yaşanılan olumsuz hava koşulları nedeniyle sefer iptal edildi. Ve ödediğimiz bilet ücretlerinin de kredi kartımıza yatırılacağı söylendi.
Fakat aradan beşbuçuk ay kadar uzun bir zaman geçti bilet ücretlerimiz henüz geriye ödenmiş değil.. 
Şirketin Bursa’daki bürosuna iki sefer başvurdum. Bana şirketin genel iletişim telefonunu verdiler ve sorunu orası çözecek dediler.
Defalarca verilen bu numarayı arıyorum, beni halkla ilişkiler bölümüne bağlıyorlar ama orada da telefonu açan kimse yok. 15/20 dakika kadar bekliyorum karşıma alo diyen kimse çıkmıyor ve devamlı müzik dinletiyorlar o aramalarımda.
Metro Turizm şirketi üst düzey yöneticilerinin dikkatine sunuyor ve paramın artık iade edilmesini rica ediyorum.
Saygılarımla..”
Şener ÖZÜER

***

Delinatörler trafiği çok aksatıyor!..


“Kısa bir süre önce Çekirge semtinde bulunan 1. Murat Caddesi’nde yolun tek tarafına konulan delinatörler hakkında Büyükşehir Bld. Bşk.’mıza yazı yazmış, bunun hatalı olduğunu yerinde inceleme yaptırmasını rica etmiştik.. 
Fakat bugüne kadar hiçbir yetkili bu konuya eğilmedi.. 
Şimdi trafiği çok yoğun olan bu ana caddemizde trafik akışı daha çok tıkanıyor. Yolun diğer tarafına çift şerit geçici olarak park yapılmalar başladı. Hatta geçenlerde görevli bir trafik polisi ile bir sürücü ağız münakaşası yaptılar. 
Keyfi bir istek üzerine konulduğuna inandığımız bu delinatörlerin tekrar acil olarak gözden geçirilmesini bekliyor, saygılar sunuyoruz.”
Çevre sakinleri