Bursa Hakimiyet

BUSKİ ve UEDAŞ faturaları hakkında yakınmalar var!.

“Geçen Kurban Bayramı nedeniyle BUSKİ’ye ait sayaçların okunması normal olarak gecikti ve ve faturalar ayın 9’unda okundu.
Oysa BUSKİ ekipleri su sayaçlarını her ayın 1 veya 2. günü gelip okuyordu.
Aradan bir haftalık bir gecikme olunca bu defa su sayaçlarındaki tüketim rakamları da otomatikman arttı.. 
Faturamızda artan su tüketimine ait ücretlendirme bu defa biz abonelere katlamalı olarak geldi.
Geçmiş faturalarda 40-45 lira kadar ücret öderken bu defa fazla tüketim nedeniyle otomatikman artan su kullanım bedeli de yükseldi.
Bunda biz abonelerin suçu ne? BUSKİ yetkilileri bunu neden düşünmüyor?
UEDAŞ faturalarından da şikayetçiyim. Fatura ödemesi gecikince kapıya makbuz bırakıp gidiyorlar. Bazen bunu göremiyoruz. Oysa makbuzu bırakan görevli kapının ziline dokunuverse sorun kalmayacak. Çünkü ertesi gün hemen gelip elektriği kesiyorlar. Gemlik UEDAŞ ise Kumla’daki faturalar ödenmeyince telefonla uyarıyor. 
Her iki kurumu da insafa davet ediyorum.”   - Mesut DELİORMAN

İnsanın sinirleri 
berbat oluyor!...


“Beşevler bölgesi, Çamlıca Mahallesi, Gültekin Caddesi’nden sık sık aracımla geçmem gerekiyor. Güldiken Sokak’la birleştiği, Cephanelik bölgesindeki ormanın hemen altındaki yerde yol bozuk olduğu için bir süre önce onarım görmüştü. 
Buradaki Telekom kapağı ise ya yetkililerin dikkatinden kaçtı ya da sorumluluklarına girmediği için gerektiği şekilde onarılmadı. 



Telekom’a ait demir kapak asfalt seviyesinin çok altında kaldı. 
Bu yüzden araçlar bu çukurdan kaçabilmek için şerit değiştiriyor, sürücü güvenliği açısından sorunlar yaşanıyor veya çukura girmeyi tercih ettiğinizde bu defa da aracınız çok sert şekilde çukura giriyor. İnsanın sinirleri altüst oluyor. Bu kapağın acilen onarımını rica ederiz. 
Ayrıca, bu tip onarımlarda sadece yol değil bu tip hasarlı kapaklar hangi firmaya ait olursa olsun değiştirilmeli diye düşünüyorum. 
Çünkü hem tekrar tekrar iş çıkıyor ve hem de onarımdan istenen konfor seviyesine kalan eksik işler nedeniyle ulaşılamıyor. 
Telekom ve belediyelerimizin ilgili ekiplerinin dikkatine bu iyileştirme fırsatını sunmalarını arzu ediyorum. Saygılarımla.”
Murat SARICA

92 yolcuları 
ilerlemeyince


“17.10.2014 Cuma günü Buttim’deki otobüs durağında Beşevler’e gitmek üzere 92 hat no’lu Terminal otobüsünü beklemeye başladık. 
17:37’de 16 BVH 54 plakalı körüklü olmayan normal tip bir otobüs ön tarafı tamamen dolu arkası kısmen müsait bir şekilde durağa yanaştı. 
Yedi-sekiz kişi otobüse binmeye çalıştık ama ön tarafı dolu olduğu için binemedik. 
Şoför ayağa kalkıp birkaç kez yolculara arkaya doğru ilerlemelerini ihtar etti. Biraz kıpırdama olunca ancak üç kişi binebildi. Orta ve arka tarafta aşağıda kalan dört yolcuyu ve daha fazlasını alacak kadar yer olmasına ve şoföre kartlarımızı ön tarafta basıp orta veya arka kapıdan binmek üzere kapıları açmasını söyledik. 
Buna rağmen şoför kapıları açmamakta ısrar etti. 
Biz de orta ve arka kapıları açması için tekrar ısrar ettiğimizden şoför yolculara arkaya ilerlemelerini birkaç kez daha söyledi. 
İlerleme olmayınca ‘yolcular ilerlemiyorlar, ben ne yapayım?’ diye söylenerek kapıyı yüzümüze kapattı, bizi aşağıda bıraktı ve bastı gaza gitti. 
Daha birkaç durakta bu araç bu kadar doldu ise bu saatte neden bu güzergaha körüklü otobüs konulmuyor? 
Bu şoförün yolcular ilerlemedi diye bizi aşağıda bırakıp gitmeye hakkı var mı? Yetkililere bunu sormak istiyor ve cevap bekliyorum?.
Saygılarımla..”
Adının açıklanmasını 
istemeyen bir okur

Merkeze bağlanan
yolumuz berbat!..


a“Nilüfer ilçemizdeki Yolçatı Mahallesi’nden yaziyorum. 
Geçen sene mahallemizde Nilüfer Belediyesi’nin yaptığı çalışmaları ile çok güzel ve rahat yollarımıza kavuştuk.
Bu çalışmalarda emeği gecen tüm birimlere teşekkür ederiz..
Ancak mahallenin merkeze bağlanan yolu hala berbat bir durumda öylece duruyor. Sayın yetkililerin bu yol ile de ilgilenmelerini mahalle halkı olarak rica ediyoruz. 
Saygılarımızla..”
Mah.sakinleri adına
adının açıklanmasını 
istemeyen bir okur

Mudanya yolu ve UEDAŞ 

“Gazetenizin 14 Ekim 2014 tarihli sayısındaki köşenizde yer alan ‘Mudanya girişi zifiri karanlık’ ve yine aynı konu ile ilgili 17 Ekim 2014 tarihinde ‘O konu UEDAŞ’ın’ başlığıyla hizmet alanımıza giren bir şikayete yer verilmişti. 
İlgili yazılarda Mudanya yolunun Güzelyalı ışıklarına varmadan önceki kısmının karanlık olduğu can ve mal güvenliği açısından tehdit oluşturduğu için gerekli aydınlatmanın sağlanması istenmektedir. 
Yaptığımız incelemede, aydınlatma istenen bahsi geçen bölgede süren yol yapım çalışmasının yakın zamanda tamamlanmış olması sebebiyle aydınlatma şebekesi tesis edilmesi için Şirketimizce gerekli çalışma başlatılmıştır. 
Aydınlatma şebekesinin yapımı için ihale yapılmış olup, çalışmanın 2015 yılı içerisinde tamamlanarak sorunun çözülmesi sağlanacaktır.  
UEDAŞ olarak, halkımızın problemlerinin bize ulaşmasında aracılık ettiğiniz için sizlere, duyarlı ve sağduyulu davranışından dolayı okurlarınıza teşekkür ederiz. Halkımızın sesine kulak vermeye devam edeceğiz. Şirketimiz ile ilgili her türlü soru ve düşünceleriniz için bize halklailiskiler@uedas.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.”! 
ULUDAĞ ELEKTRİK DAĞITIM A.Ş.
Kurumsal İletişim Müdürlüğü