Bursa Hakimiyet

Yeni levhalar ve lokma çok hoş!..

“Mahallemizdeki birçok sokak ismi levhası güneşten solmuştu. Ayrıca bazı küçük yaramazlar da sprey boya ile levhaların üzerini kapatmışlardı.
Ziyarete gelenler tarif ettiğimiz adresi bu yüzden bulamıyordu. Nilüfer Bld.’nce  bunların değişimine başlandı. 
Sokaklarımıza, caddelerimize yepyeni, pırıl pırıl isim levhaları monte ediliyor. Diğerlerinin de değişeceğine inanıyoruz. Nilüfer Bld.’nin ilgisine teşekkür ediyoruz.



Ben Beşevler sakiniyim. Yalı sokaktaki asfalt çilesiyle ilgili yazımız köşenizde yayınlanmıştı. Nilüfer Bld. kısa sürede asfaltı yeniledi. Sorunlarımızı yazıyoruz, Nilüfer Bld. bizleri ciddiye alıp, bunları çözüyor. Sevgili Bşk. Mustafa Bozbey’in halkın görüşlerine, taleplerine kulak vermesi, onlarla iç içe olmaları bu yaklaşımın oluşmasında çok büyük etken. Nilüfer Bld. ve Bşk.mızı bize değer verdiği için çok seviyoruz. 
Geçtiğimiz günlerde de teravi sonrası Nilüfer Bld. hazır poşetlerde lokma dağıttı. Çok hoş bir davranıştı doğrusu.
Sn. Mustafa Bozbey’in camilere desteğini yakından biliyoruz zaten. Ama mübarek kandillerde, özel gecelerde bu tip jestler yapması bizleri derinden sevindiriyor. 
Kendisini çok seviyoruz. Halkını kucaklayan, böylesi çalışkan bir başkanımız olduğu için gururluyuz.. Saygılar. - Mahalle sakinleri adına M.K

Vakıfbank ATM’si çalışmıyor

“Emekli maaşımı Vakıflar Bankası, Nilüfer, Ataevler Magazin Qutlet binası köşesindeki ATM’sinden alıyorum.
Bir hafta önce bu ATM’yi kaldırdılar. Yerine yeni bir ATM koydular. Ama bu ATM o günden beri çalışmıyor. Ekran simsiyah, faal değil. Yaşlı bir insanım. Hava çok sıcak, uzaktaki bir ATM’ye gidecek halim yok. Bayram üzeri biraz zamlı maaş alacağım diye sevinirken bu defa ATM çalışmıyor.
Bu ne ilgisizlik, anlayamadım?. Vakıfbank yöneticilerinin çalışmayan ATM’den haberi mi yok?.”
Adının açıklanmasını 
istemeyen bir emekli

Nerdesin B-40/A?

“12.7.2015 Pazar akşamı çarşıya çıktık. Dönüşte saat 22.10’da Kızılay karşısındaki BOİ durağındaydık. B-40/A hatlı otobüsün tahmini geçiş saati 22:13 - 22:53 - 23:13 olarak belirtilmişti.
Ayrıca ‘Akıllı durak’ ekranında otobüsün 3 dakika içinde geleceği yazıyordu. Fakat saat 23:25’e kadar birçok yolcu durakta bekledik ama otobüs gelmedi. Ailece  perişan olduk. Diğer yolcularla başka bir otobüsle aktarmalı gitme zorunda kaldık. 
Akıllı duraklar bildirimini neye göre yapıyor?. Sanırım otobüs duraklarındaki zaman çizelgesi sisteme yüklenmiş. Araç gelirken ekrana yansıyor. Yani araç takip sistemiyle alakasız. Yine özel halk otobüsü ve yine sorun. Zam gündeme gelince vatandaş görüşü alınmadan son aylarda % 35 zam yapıldı. Lütfen ilgilileri göreve çağırıyorum.” Kenan MUTLU

TEŞEKKÜR PANOSU

Plakam ve Carrefour 

“11 Temmuz akşamı aracımı Nilüfer Carrefour otoparkına bıraktım. Park çıkışında plakam düşmüş, fark etmedim.
Ertesi gün araştırdım. İşyerinin güvenlik elemanları plakamı bulup kaldırmışlar. Plakamı teslim aldım.
Güvenlik birimi Md. Sn. İbrahim Bey ve çalışma arkadaşlarına çok teşekkür ederim.” Rüstem ÖNDER

Şimdilik izninizle

Sevgili okurlarım;
Yıllık iznimden kısa bir bölümü değerlendirme amacıyla bugün sizlere veda ediyorum.
Köşemize gönderilen ancak yer darlığı nedeniyle yayınlayamadığım sorunlarınıza tatil dönüşü yine yer vermeye devam edeceğim.
Ayrıca tatil sürecimde göndereceğiniz sorunlar, teşekkür mesajları ve ilgili kuruluşlardan bu sorunlara gelen yanıtları geliş sırasına göre yine bu köşede bulacaksınız.
Tekrar buluşuncaya kadar problemlerden uzak sağlıklı günler ve tüm aile bireyleri ve sevdiklerinizle mutlu, huzurlu bayramlar diliyorum.
Her şey gönlünüzce olsun efendim. ERDAL ÖZDÜR