
Vahim iddia Nilüfer ilçesindeki bir AVM'de meydana geldi.
"KANATLARI PİŞMİŞ BÖCEK ÇIKTI"
Şikayetvar adlı platformda yaşadığı olumsuz durumu anlatan vatandaş, "22.11.2025 tarihinde saat 13.30 civarında AVM içindeki U*** D***** şubesinde İskender yedim. Yediğim İskender'in içinde kanatları pişmiş bir böcek çıktı ve bunu fark ettiğim anda büyük bir hijyen sorunu ile karşı karşıya olduğumu anladım." dedi.
"ÖZÜR DİLEYİP İADE YAPTILAR"
Durumu hemen çalışanlara ilettiğini belirten vatandaş, "Özür dileyip ücret iadesi yaptılar ancak bir gıda ürününün içinde böcek çıkması benim için kabul edilebilir bir durum değil. Böyle bir olay, mutfak ve hazırlık süreçlerindeki hijyenin ne durumda olduğunu gösterdiği için ciddi anlamda endişe duydum. Bu nedenle U*** D***** ilgili şubesiyle ilgili gerekli incelemenin yapılmasını, hijyen koşullarının detaylı olarak denetlenmesini ve şubeye gerekli yaptırımların uygulanmasını talep ediyorum. Benzer bir durumun başka müşterilerin başına gelmemesi için konunun ciddiyetle ele alınmasını istiyorum." ifadelerini kullandı.
Vatandaşın yaptığı şikayete cevap veren firma şu açıklamayı paylaştı:
Merhaba, Şikayete ilişkin misafirimizle görüşülerek gerekli bilgilendirme yapılmıştır. Bilgilerinize sunarız.