Mustafa Bozbey'den herkesi kucaklayan seçim kampanyası!

Bursa Hakimiyet Gazetesi yazarı Okan Tuna, bugünkü köşe yazısında CHP Bursa Büyükşehir Belediyesi başkan adayı Mustafa Bozbey'in izlediği seçim stratejisini kaleme aldı.

Haber Giriş Tarihi:
Haber Güncellenme Tarihi:
https://www.bursahakimiyet.com.tr

Hep söylüyoruz. Her seçim önemlidir. Yereli de öyle, geneli de. Ama; Bu kez biraz farklı gibi görünüyor. Keza... Bursa'da; Son 15 yılda Büyükşehir seçimlerine Gürhan Akdoğan, Sena Kaleli ve Necati Şahin ile giren CHP, bugüne değinki en güçlü adayını buldu. İkincisi; İlk kez bu seçimde uygulanacak olan seçim işbirlikleri var. Yani partiler ittifak yapacaklar. Ve iki güçlü aday yarışacak. Bir tarafta; AK Parti-MHP adayı Alinur Aktaş. Diğer tarafta; CHP-İYİ Parti adayı Mustafa Bozbey. Aktaş'ın; En önemli avantajı, halihazırda Büyükşehir Belediye Başkanı olması. Ve tabii ki 15 yıllık belediyecilik deneyimi olması. Dahası; Arkasında Tayyip Erdoğan gibi bir siyaset duayeni olması. İşte... Rakibi Aktaş'ın bu avantajlarına karşı, Mustafa Bozbey çok farklı bir propaganda hazırlığı yapıyor. O da; "Mustafa Bozbey markası" ile seçim kampanyası yürütmek. Dikkat edilirse; Bozbey'in şu andaki dijital afişlerinde CHP veya İYİ Parti logosu bulunmuyor. Yani; "Bursalılar'ın belediye başkanı" kavramıyla giriyor yarışa. Broşüründe; Sadece "Bursa'nın yüzü gülecek" sloganı kullanan Bozbey, 17 ilçedeki önemli tanınırlık ve bilinirlik avantajını seçime endekslemek niyetinde. Nilüfer'de; Görev yaptığı 20 yıl süresince her kesimden insanın övgüsünü, desteğini ve oyunu almayı başaran Bozbey, bu nedenle parti logosu kullanmak yerine, kendi adını Bursa seçmenine lanse ediyor ki, Nilüfer'deki gibi Bursa'da da her kesimden oy hedefliyor.