
BTSO öncülüğünde Organize Sanayi Bölgeleri ve Bursa iş dünyasının katkılarıyla gerçekleştirilen kampanya resmen tanıtıldı.
BTSO’dan 60 milyon TL’lik destek teminatı gelirken, Bursaspor taraftarı bu miktardan memnun kalmadı.
BTSO Başkanı İbrahim Burkay’a sosyal medya aracılığıyla serzenişte bulunan yeşil-beyaz sevdalıları, katkının daha fazla olması gerektiğini savundu.
BTSO Başkanı İbrahim Burkay, dünkü basın toplantısında, “Kampanya, forma alımı, deplasman sponsorluğu ve istasyon isim hakkını kapsamaktadır. Bursa fuar merkezinde de Bursastore için kalıcı bir mağaza açacağız. Bu destekler 60 milyon TL’lik bir tutara denk gelmektedir.” ifadelerini kullanmıştı. Bundan sonraki süreçte katkının boyutu hangi yönde ilerleyeceği merak konusu haline geldi.