Böyle kampanya ilk kez görüldü

Aydın’ın Nazilli ilçesinde bir kahvehane işletmecisinin sıra dışı uygulaması hem çay satışlarını hem de müşterilerini artırdı.

Haber Giriş Tarihi:
Haber Güncellenme Tarihi:
https://www.bursahakimiyet.com.tr

'Çay sizden, altın bizden' kampanyasını duyan ve eskiden çayı şekersiz için müşterilerinde şeker kabında 'altını kazandınız' yazısını bulmak için şeker istediği kahvehanede harıl harıl çay tüketiliyor. Nazilli'nin en işlek parklarından Cumhuriyet Parkı karşısında 10 yıldır 'Yörükler' isimli kıraathaneyi işleten Yaşar Avcıoğlu, müşterilerinin artması ve Nazilli'de farklı bir çalışma yapmaya yönelik kampanya düzenlediğini söyledi. Nazilli'de bir yenilik ve kıraathaneler içinde ilk kez farklı bir uygulamaya imza attıklarını belirten Avcıoğlu; "Kampanya için 50 koli ambalajlı şeker yaptırdık. İşletmemizin ismi olan 'Yörükler Kıraathanesi' yazılı bu kapalı şekerlerimizin içine de 'altın kazandınız' yazısı özel olarak yaptırdık. 50 kolinin içine 2 tane kabın için dıştan belli olmayacak şekilde yazdırdık. Bu kampanya ile 1 gramlık altın vereceğiz. Şuana kadar 12 koli açıldı ve içinden çıkmadı. Bizde hangi müşterimizin talihli olacağını bekliyoruz. Kampanyayı bilmeyip de ambalajı atan olduysa 50 koli sonunda tekrar yazdırarak kampanyayı devam ettireceğiz. Esnaf arkadaşlarımızın da bir değişlik yaparak bu uygulamaya geçmelerini tavsiye edebilirim. İş yerlerine bir hareketlilik, canlılık getireceğine eminim. Bunu ben denedim ve faydasını da gördüm" dedi. SPONSOR OLMAK İSTEYENLER ÇIKTI Kampanyanın duyulmasının ardından birkaç işletme sahibinin kendi ürünleri için de kampanya yapmak istediğini dile getiren Yaşar Avcıoğlu; "Altın kampanyamızı duyan veya kahvehanemizin müşterileri olan esnaf arkadaşlarımız da sponsor olarak kampanyanın farklı şekillerde devam etmesini istedi. Şuan ne yapacağımız belli değil ama hem bizim için hem de o esnaf arkadaşlarımız için farklı bir çalışma daha yapabiliriz. Bu kez çay şekerinden farklı farklı hediyeler verilebilir" diye konuştu. Kampanyayı bilen ve eskiden şeker kullanmayan müşterilerinin de şeker istediğini ifade eden Avcıoğlu; sözlerini şöyle tamamladı: "Yıllardır şekersiz çay içen müşterilerimiz kampanya sonrası şeker istemeye başladı. Onlar da şansımızı deneyelim diyorlar bu da kampanyanın ne kadar etkili olduğunu bize gösteriyor. Bu da bizi mutlu ediyor. Bu kampanyayı başlatmamıza en büyük etkenlerden birisi de zaten sağlıklı olan ambalajlı şekere dikkat çekmek." MÜŞTERİLER KAMPANYADAN MEMNUN Kıraathanenin kapısına ve içerisine asılan pankart ile duyurulan kampanyayı öğrenen müşteriler de her çay içtiğinde ilk önce ambalajı açarak içine bakması ise dikkat çekiyor. Eskiden kahvehanede daha az vakit geçirdiklerini ifade eden müşteriler, kampanya sonrası daha fazla çay içerek kazanma şanslarını artıklarını dile getirirken, 1 hafta önce başlayan kampanyada içtikleri sıcak içeceklerin hiç birinde 'Altın kazandınız' yazısını bulamadıklarını şanslarını bir daha ki sefere sakladıklarını söyledi. Kampanyanın kahvehane müşterileri için ekstra bir avantaj olduğunu belirten müşteriler, altını kazanmak için sıkça çay ve alternatifi sıcak içecek içtiklerini ifade ettiler.