Bu alandaki en büyük rakibi olan Youtube'un ardından en çok video tüketilen platform olan Facebook, bu hamlesiyle sahip olduğu potansiyeli paraya dönüştürmeye çalışacak. Recode'un haberine göre 90 saniyeden uzun videolar için devreye girecek olan video arası reklam sistemi bir süredir Facebook Live üzerinde test ediliyordu.
İzlenen videonun 20'inci saniyesinden sonra belirecek olan reklamların süresi hakkındaysa herhangi bir bilgi bulunmuyor. Reklam gelirlerinin yüzde 55'ini yayıncılara verecek olan Facebook, video içeriği üreten kullanıcılar için yeni bir Youtube alternatifi olabilir. Youtube'un da yayıncılara aynı yüzdeyi paylaştığını hatırlatalım.
Dünyanın en kalabalık sosyal ağı olan Facebook, belki de video arası reklamları için en doğru platform. Facebook'ta 2016 yılında her gün 100 milyon saat video izlenildiği de paylaşılan bilgiler arasında. Facebook'un video arası reklamlarının belli bir saniyeden sonra kapatılamayacağını da belirtelim.