BURULAŞ'ın eski patronu Fidansoy'dan 'terminal' çıkışı: Rant değil yolcuya hizmet yeridir
BURULAŞ'ın eski patronu Fidansoy'dan 'terminal' çıkışı: Rant değil yolcuya hizmet yeridir
BBBUS kullanan yolculara Bursa Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde sağlanan 24 saatlik ücretsiz otopark hakkının iptal edilmesine tepki gösteren BURULAŞ'ın eski genel müdürü Levent Fidansoy, "Terminal rant değil yolcuya hizmet yeridir." dedi.
Haber Giriş Tarihi: 30.03.2025 10:25
Haber Güncellenme Tarihi: 30.03.2025 10:27
Kaynak:
Haber Merkezi
BBBUS kullananlara sağlanan ilk 24 saat ücretsiz otopark uygulaması kaldırıldı.
Vatandaşların tepkisini çeken karar sonrası BURULAŞ'ın eski genel müdürü Fidansoy da eleştirilerde bulundu.
Fidansoy'un açıklaması şu şekilde:
Otobüs terminallleri, garlar, iskelelere gelen yolcuların büyük kısmı bir süre sonra gittiği yerden yuvasına döner. Sistemin de bunu düşünerek kurgulanması gerekir.
Bursa Terminalinde, BBBUS ile İstanbula giden yolcuların bir gün araçlarını ücretsiz bırakma hakkı vardı. Bunu bir süre burada olmadığımdanSn Namık Göz'ün köşe yazısındanyeni ögrendim.
BBBUS ile İstanbula giden yolcuların tamamına yakını aynı gün veya 7-10 gün içersinde geri dönerler. Bu yapılan anlamsız işlem doğru olmamıştır. Değişik dedikodular vardır.
Efendim taksi ile gidip gelsinler denilebilir.Ulaşımım U'sunu dahi biraz bilenler bunu söyleyemezler. Özel araç trafiği bir kez işgal ediyor. Taksi iki kereden fazla çünkü ayrıca duragına gidiyor yolcu arıyor vs .
Otoparkı, BBB bünyesine almak için ben çok uğraştım.Çok kişi engellemeye çalıştı. Şimdi fırsat vardır. Bir an önce Burulaş tarafından devir alınıp çalıştırılmalıdır.
Birinci saat ücretsiz
Günlük ( 2.inci saatlik *10 ), Haftalık (günlük *4 ),15 günlük (günlük*7) Aylık (günlük*10 ) gibi peşin ödemeli abonman tarifeleri uygulanmalıdır.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
BURULAŞ'ın eski patronu Fidansoy'dan 'terminal' çıkışı: Rant değil yolcuya hizmet yeridir
BBBUS kullanan yolculara Bursa Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde sağlanan 24 saatlik ücretsiz otopark hakkının iptal edilmesine tepki gösteren BURULAŞ'ın eski genel müdürü Levent Fidansoy, "Terminal rant değil yolcuya hizmet yeridir." dedi.
BBBUS kullananlara sağlanan ilk 24 saat ücretsiz otopark uygulaması kaldırıldı.
Vatandaşların tepkisini çeken karar sonrası BURULAŞ'ın eski genel müdürü Fidansoy da eleştirilerde bulundu.
Fidansoy'un açıklaması şu şekilde:
Otobüs terminallleri, garlar, iskelelere gelen yolcuların büyük kısmı bir süre sonra gittiği yerden yuvasına döner. Sistemin de bunu düşünerek kurgulanması gerekir.
Bursa Terminalinde, BBBUS ile İstanbula giden yolcuların bir gün araçlarını ücretsiz bırakma hakkı vardı. Bunu bir süre burada olmadığımdan Sn Namık Göz'ün köşe yazısından yeni ögrendim.
BBBUS ile İstanbula giden yolcuların tamamına yakını aynı gün veya 7-10 gün içersinde geri dönerler. Bu yapılan anlamsız işlem doğru olmamıştır. Değişik dedikodular vardır.
Efendim taksi ile gidip gelsinler denilebilir.Ulaşımım U'sunu dahi biraz bilenler bunu söyleyemezler. Özel araç trafiği bir kez işgal ediyor. Taksi iki kereden fazla çünkü ayrıca duragına gidiyor yolcu arıyor vs .
Otoparkı, BBB bünyesine almak için ben çok uğraştım.Çok kişi engellemeye çalıştı. Şimdi fırsat vardır. Bir an önce Burulaş tarafından devir alınıp çalıştırılmalıdır.
Birinci saat ücretsiz
Günlük ( 2.inci saatlik *10 ), Haftalık (günlük *4 ),15 günlük (günlük*7) Aylık (günlük*10 ) gibi peşin ödemeli abonman tarifeleri uygulanmalıdır.
Terminal rant değil yolcuya hizmet yeridir.
Kaynak: Haber Merkezi
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR