Zonguldak-Bursa seferlerinde tahta kurusu skandalı! "Kaşıntı ve kızarıklık..."
Zonguldak-Bursa seferlerinde tahta kurusu skandalı! "Kaşıntı ve kızarıklık..."
Zonguldak ile Bursa arasında taşımacılık yapan bazı otobüs firmaları hakkında tahta kurusu ve böcek şikayetleri gün geçtikçe artış gösteriyor.
Haber Giriş Tarihi: 27.11.2024 09:26
Haber Güncellenme Tarihi: 27.11.2024 09:28
Kaynak:
Haber Merkezi
Zonguldak-Bursa hattında hizmet veren bir otobüs firmasına yönelik tahta kurusu ve böceklenme şikayetleri, yolcular arasında tedirginlik yarattı.
Kanal B Zonguldak'ın haberine göre; Vatandaşlar, firmanın sorunu çözmek için yeterli önlem almadığını iddia ederek tepkilerini dile getirdi.
Konuyla ilgili şikayetini paylaşan bir yolcu, şu ifadelerde bulundu:
“24 Kasım 2024’ü 25 Kasım’a bağlayan gece saat 23:59’da Zonguldak-Bursa seferini yapan bir firmaya ait otobüste tahta kurusu sorunu yaşadım. Bundan bir ay önce aynı güzergâhta başka bir otobüste de aynı problemle karşılaşmıştım. Şu an kaşıntı ve kızarıklık yaşıyorum. Otobüslerin aylardır bu halde olmasına rağmen hiçbir ilaçlama yapılmadı ve herhangi bir düzeltme sağlanmadı.”
Vatandaşlar, özellikle uzun yolculuklarda hijyenin öncelikli bir konu olduğunu vurgulayarak, yetkililerden hızlı bir çözüm bekliyor. Sorunun tekrar etmesi halinde hukuki yollara başvurabileceklerini belirten yolcular, firmanın hizmet kalitesini gözden geçirmesi gerektiğini ifade etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Zonguldak-Bursa seferlerinde tahta kurusu skandalı! "Kaşıntı ve kızarıklık..."
Zonguldak ile Bursa arasında taşımacılık yapan bazı otobüs firmaları hakkında tahta kurusu ve böcek şikayetleri gün geçtikçe artış gösteriyor.
Zonguldak-Bursa hattında hizmet veren bir otobüs firmasına yönelik tahta kurusu ve böceklenme şikayetleri, yolcular arasında tedirginlik yarattı.
Kanal B Zonguldak'ın haberine göre; Vatandaşlar, firmanın sorunu çözmek için yeterli önlem almadığını iddia ederek tepkilerini dile getirdi.
Konuyla ilgili şikayetini paylaşan bir yolcu, şu ifadelerde bulundu:
Vatandaşlar, özellikle uzun yolculuklarda hijyenin öncelikli bir konu olduğunu vurgulayarak, yetkililerden hızlı bir çözüm bekliyor. Sorunun tekrar etmesi halinde hukuki yollara başvurabileceklerini belirten yolcular, firmanın hizmet kalitesini gözden geçirmesi gerektiğini ifade etti.
Kaynak: Haber Merkezi
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR