Milyonlarca dolara inşa edilen alışveriş merkezleri eskiyince ne olacak? Tüketicinin yenilik aradığı günümüzde bu sorunun yanıtı "yenilenme"... Ama bir alışveriş merkezini yenilemek, konutu yenilemek kadar kolay değil.
Haber Giriş Tarihi: 09.06.2012 01:18
Haber Güncellenme Tarihi: 09.06.2012 01:18
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
Tüketiciler sürekli gittikleri alışveriş merkezinin bir süre sonra eskidiğini, yeni olmadığını düşünmeye başlarsa ne olur? Türkiye gibi her gün yeni alışveriş merkezlerinin açıldığı bir ülkede bu sorunun yanıtı artık oraya gitmezler oluyor. Bu da büyük yatırımlarla inşa edilen alışveriş merkezleri için ölümcül bir tuzak.
TÜKETİCİ YENİDEN NASIL MI ÇEKİLİR?
Almanya merkezli Ece Şirketi, Avrupa'da 183 alışveriş merkezine tüketiciyi cezbetmeleri için danışmanlık veriyor. Amaç; birinci ve ikinci nesil alışveriş merkezlerinin yeni trend ve tasarımlarla yarışabilmesini sağlamak... Eski alışveriş merkezlerinin yenilerinden en büyük eksiği ise ölçek... Tüketici bir alışveriş merkezinde tüm ihtiyaçlarını gidermek istediği için yeni AVM'ler çok daha büyük ölçekte inşa ediliyor. Bu yüzden eski AVM'lerin yenilenmesinde genişleme de en önemli unsurlar arasında yeralıyor. Ama kilit unsuru Ece Türkiye Genel Müdürü Andreas Hohlmann, "Müşterinin dileklerini ve isteklerini hedefleyen yenilenme" diye özetliyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
AVM’lerin yenilenme hikayesi
Milyonlarca dolara inşa edilen alışveriş merkezleri eskiyince ne olacak? Tüketicinin yenilik aradığı günümüzde bu sorunun yanıtı "yenilenme"... Ama bir alışveriş merkezini yenilemek, konutu yenilemek kadar kolay değil.
TÜKETİCİ YENİDEN NASIL MI ÇEKİLİR?
Almanya merkezli Ece Şirketi, Avrupa'da 183 alışveriş merkezine tüketiciyi cezbetmeleri için danışmanlık veriyor. Amaç; birinci ve ikinci nesil alışveriş merkezlerinin yeni trend ve tasarımlarla yarışabilmesini sağlamak... Eski alışveriş merkezlerinin yenilerinden en büyük eksiği ise ölçek... Tüketici bir alışveriş merkezinde tüm ihtiyaçlarını gidermek istediği için yeni AVM'ler çok daha büyük ölçekte inşa ediliyor. Bu yüzden eski AVM'lerin yenilenmesinde genişleme de en önemli unsurlar arasında yeralıyor. Ama kilit unsuru Ece Türkiye Genel Müdürü Andreas Hohlmann, "Müşterinin dileklerini ve isteklerini hedefleyen yenilenme" diye özetliyor.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR