Her sene tüm müşterilerinin ve iletişimde bulunduğu tüm paydaşlarının memnuniyet düzeyini ölçümleyerek projeler üreten Bursagaz bu sene gerçekleştireceği anket uygulamalarına 1 Ağustos itibariyle başlıyor.
Haber Giriş Tarihi: 31.07.2012 15:18
Haber Güncellenme Tarihi: 31.07.2012 15:18
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
Evsel müşteri memnuniyeti, sanayi müşteri memnuniyeti ve toplumsal fayda araştırmalarının yer aldığı algı ölçümleme projesinde Bursagaz, bu sene bir ilke imza atıp kendi anket uygulama yazılımını geliştirerek yeni bir anket yönetim metodolojisi oluşturdu. Örneklem kümesi rastlantısal olarak seçilen anket uygulamasında her ilçeden ve her mahalleden müşteriler ile görüşülerek elde edilen sonuçlar ışığında oluşturulacak eylem planları ile iyileştirme projeleri geliştirilecek. Bursagaz Yönetim Sistemleri Birim Yöneticisi Tuğçe Balarısı, yaklaşık 7 yıldır aktif olarak anket yönetim süreci içerisinde yer aldıklarını ve burada elde ettikleri tecrübeleri hem iş ortaklarıyla hem de kıyas çalışması için Bursagaz’a başvuran firmalar ile paylaştıklarını ifade etti. Balarısı, anket yönetmenin son derece özen gerektiren bir süreç olduğunu; örneklem seçiminden, raporlama sürecine kadar uzun bir akış içerisinde sarmal bir yapıya sahip olan bir sistemi yönetmenin tecrübe gerektirdiğini ifade ederken, oluşturdukları soru arşivi ile bugüne kadar dağıtım sektöründe pek çok kuruluşun önünü açarak kuruluşların gelişimlerine katkıda bulunduklarını ve bu yönde örnek bir şirket olmaktan memnuniyet duyduklarını dile getirdi.
Sürece hakim tecrübeli çalışanlar tarafından uygulanacak olan anket çalışmasının 1 Ağustos tarihinde başlayarak yaklaşık 1,5 aylık bir sürede tamamlanması bekleniyor. Bursagaz’dan yapılan açıklamada anket hakkında daha fazla bilgi almak isteyen tüm Bursagaz paydaşlarının 444 11 33 no’lu Çağrı Merkezi’nden bilgi alabilecekleri ifade edildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursagaz memnuniyet ölçümleme projesine başlıyor
Her sene tüm müşterilerinin ve iletişimde bulunduğu tüm paydaşlarının memnuniyet düzeyini ölçümleyerek projeler üreten Bursagaz bu sene gerçekleştireceği anket uygulamalarına 1 Ağustos itibariyle başlıyor.
Evsel müşteri memnuniyeti, sanayi müşteri memnuniyeti ve toplumsal fayda araştırmalarının yer aldığı algı ölçümleme projesinde Bursagaz, bu sene bir ilke imza atıp kendi anket uygulama yazılımını geliştirerek yeni bir anket yönetim metodolojisi oluşturdu. Örneklem kümesi rastlantısal olarak seçilen anket uygulamasında her ilçeden ve her mahalleden müşteriler ile görüşülerek elde edilen sonuçlar ışığında oluşturulacak eylem planları ile iyileştirme projeleri geliştirilecek. Bursagaz Yönetim Sistemleri Birim Yöneticisi Tuğçe Balarısı, yaklaşık 7 yıldır aktif olarak anket yönetim süreci içerisinde yer aldıklarını ve burada elde ettikleri tecrübeleri hem iş ortaklarıyla hem de kıyas çalışması için Bursagaz’a başvuran firmalar ile paylaştıklarını ifade etti. Balarısı, anket yönetmenin son derece özen gerektiren bir süreç olduğunu; örneklem seçiminden, raporlama sürecine kadar uzun bir akış içerisinde sarmal bir yapıya sahip olan bir sistemi yönetmenin tecrübe gerektirdiğini ifade ederken, oluşturdukları soru arşivi ile bugüne kadar dağıtım sektöründe pek çok kuruluşun önünü açarak kuruluşların gelişimlerine katkıda bulunduklarını ve bu yönde örnek bir şirket olmaktan memnuniyet duyduklarını dile getirdi.
Sürece hakim tecrübeli çalışanlar tarafından uygulanacak olan anket çalışmasının 1 Ağustos tarihinde başlayarak yaklaşık 1,5 aylık bir sürede tamamlanması bekleniyor. Bursagaz’dan yapılan açıklamada anket hakkında daha fazla bilgi almak isteyen tüm Bursagaz paydaşlarının 444 11 33 no’lu Çağrı Merkezi’nden bilgi alabilecekleri ifade edildi.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR