Sektöründe bir ilke daha imza atan Bursagaz, Çağrı Merkezi’ni yeniledi. Yeni yapılan Çağrı Merkezi ile Bursagaz müşterileri, Bursagaz ofislerine gelmeden bütün işlemlerini online ya da telefon ile yapabilecek.
Haber Giriş Tarihi: 18.06.2013 11:46
Haber Güncellenme Tarihi: 18.06.2013 11:46
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
2012 yılının Ekim ayında 7. Türkiye Çağrı Merkezi ödülleri kapsamında ‘En Övgüye Değer Çağrı Merkezi’ ödülünün sahibi olan Bursagaz Çağrı Merkezi'ni yeniledi. Geçtiğimiz günlerde Almanya Oldenburg Belediye Başkanı Prof. Dr. GerdSchwandner’in iştirakiyle açılan Bursagaz Çağrı Merkezi, 400 metrekare alana inşa edildi ve en son teknolojilerle donatıldı.
Bursagaz Müşteri Hizmetleri Müdürü Ercüment Türker, “Bursagaz olarak 2013 yılında çıtayı bir kademe daha yükselterek sektörümüzdeki ilk uygulamalardan birine daha imza atmaya hazırlanıyoruz. Bu yıl yepyeni bir hizmet servisi olan Ofissiz Hizmet Projesi’ne başladık. En iyi müşteri tecrübesini sunma adına müşterilerimizin, Bursagaz ofislerine gelmeden her türlü taleplerini dijital ortamda veya telefonla kolayca yapabilme imkânının sunulacağı hizmet servisinde Bursagaz Çağrı Merkezi alt yapısı ve teknolojik alt yapısı da yenilenecek” diye konuştu.
Arttırılacak agent sayısı ile birlikte temmuz ayından itibaren hizmet vermeye başlayacaklarını duyuran Türker, “Bu projemiz kapsamında öncelikle Çağrı Merkezi’mizi yeniledik ve 42 agent’lik yepyeni bir ofisi şirketimiz bünyesine dahil ettik” dedi.
Türker, çalışanlarında ergonomisinin düşünülerek 400 metrekarelik alana kurulan Çağrı Merkezi’nde en son teknolojiden yararlanıldığını ve her türlü donanımın sağlandığını kaydetti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursagaz müşterilerine büyük kolaylık
Sektöründe bir ilke daha imza atan Bursagaz, Çağrı Merkezi’ni yeniledi. Yeni yapılan Çağrı Merkezi ile Bursagaz müşterileri, Bursagaz ofislerine gelmeden bütün işlemlerini online ya da telefon ile yapabilecek.
2012 yılının Ekim ayında 7. Türkiye Çağrı Merkezi ödülleri kapsamında ‘En Övgüye Değer Çağrı Merkezi’ ödülünün sahibi olan Bursagaz Çağrı Merkezi'ni yeniledi. Geçtiğimiz günlerde Almanya Oldenburg Belediye Başkanı Prof. Dr. GerdSchwandner’in iştirakiyle açılan Bursagaz Çağrı Merkezi, 400 metrekare alana inşa edildi ve en son teknolojilerle donatıldı.
Bursagaz Müşteri Hizmetleri Müdürü Ercüment Türker, “Bursagaz olarak 2013 yılında çıtayı bir kademe daha yükselterek sektörümüzdeki ilk uygulamalardan birine daha imza atmaya hazırlanıyoruz. Bu yıl yepyeni bir hizmet servisi olan Ofissiz Hizmet Projesi’ne başladık. En iyi müşteri tecrübesini sunma adına müşterilerimizin, Bursagaz ofislerine gelmeden her türlü taleplerini dijital ortamda veya telefonla kolayca yapabilme imkânının sunulacağı hizmet servisinde Bursagaz Çağrı Merkezi alt yapısı ve teknolojik alt yapısı da yenilenecek” diye konuştu.
Arttırılacak agent sayısı ile birlikte temmuz ayından itibaren hizmet vermeye başlayacaklarını duyuran Türker, “Bu projemiz kapsamında öncelikle Çağrı Merkezi’mizi yeniledik ve 42 agent’lik yepyeni bir ofisi şirketimiz bünyesine dahil ettik” dedi.
Türker, çalışanlarında ergonomisinin düşünülerek 400 metrekarelik alana kurulan Çağrı Merkezi’nde en son teknolojiden yararlanıldığını ve her türlü donanımın sağlandığını kaydetti.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR