Bursagaz müşterilerine büyük kolaylık
Sektöründe bir ilke daha imza atan Bursagaz, Çağrı Merkezi’ni yeniledi. Yeni yapılan Çağrı Merkezi ile Bursagaz müşterileri, Bursagaz ofislerine gelmeden bütün işlemlerini online ya da telefon ile yapabilecek.
BURSA , 18 Haziran 2013 Salı, 11:46
Bursagaz müşterilerine büyük kolaylık

2012 yılının Ekim ayında 7. Türkiye Çağrı Merkezi ödülleri kapsamında ‘En Övgüye Değer Çağrı Merkezi’ ödülünün sahibi olan Bursagaz Çağrı Merkezi'ni yeniledi. Geçtiğimiz günlerde Almanya Oldenburg Belediye Başkanı Prof. Dr. GerdSchwandner’in iştirakiyle açılan Bursagaz Çağrı Merkezi, 400 metrekare alana inşa edildi ve en son teknolojilerle donatıldı.

Bursagaz Müşteri Hizmetleri Müdürü Ercüment Türker, “Bursagaz olarak 2013 yılında çıtayı bir kademe daha yükselterek sektörümüzdeki ilk uygulamalardan birine daha imza atmaya hazırlanıyoruz. Bu yıl yepyeni bir hizmet servisi olan Ofissiz Hizmet Projesi’ne başladık. En iyi müşteri tecrübesini sunma adına müşterilerimizin, Bursagaz ofislerine gelmeden her türlü taleplerini dijital ortamda veya telefonla kolayca yapabilme imkânının sunulacağı hizmet servisinde Bursagaz Çağrı Merkezi alt yapısı ve teknolojik alt yapısı da yenilenecek” diye konuştu.

Arttırılacak agent sayısı ile birlikte temmuz ayından itibaren hizmet vermeye başlayacaklarını duyuran Türker, “Bu projemiz kapsamında öncelikle Çağrı Merkezi’mizi yeniledik ve 42 agent’lik yepyeni bir ofisi şirketimiz bünyesine dahil ettik” dedi.

Türker, çalışanlarında ergonomisinin düşünülerek 400 metrekarelik alana kurulan Çağrı Merkezi’nde en son teknolojiden yararlanıldığını ve her türlü donanımın sağlandığını kaydetti.
 

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR