Enes Ünal'ın golü sosyal medyayı salladı
Bursaspor'un yıldızı Enes Ünal'ın attığı gol sosyal medyada olay oldu.
BURSASPOR , 26 Ağustos 2013 Pazartesi, 12:06
Enes Ünal'ın golü sosyal medyayı salladı

Taraftarlar attıkları twitlerle Enes Ünal'a destek olurken yapılan yorumlar kırdı geçirdi.

İşte o yorumlardan bazıları:

Bursanın golünü atan enes ünal 16 yaşında. ben 16 yaşındayken mahalle maçında gol atıyodum. onda da hava kararınca annem eve çağırıyodu :(

Sen 35 lik drogbayı oyundan alıp maç kaybettirirsin adam 16 lılk Enes Ünal ı alıp maç kazanır

Tam yendik dersin 16'lık genç bi gol atar hevesin bidaha gelmemek üzere kaçar.

Enes Ünal (16) Galatasaray'a gol attı. O artık bir pivot forvet. Allah nazardan saklasın.

1997'li Enes Ünal Galatasaray'a gol atarken, yaşıtları yarın derhaneye kayıt olmaya gidecekler.

Ya millet PES'te o yaşta gol atarken zorlanıyo :) 1997 ne be? :) Enes Ünal rekoru alt üst etti!

BEN TİVİTİİ FAVLAMAM ENES ÜNAL ATMADIKÇAA

Enes ünal ilk golünü dünyanın ilk 6 kalecilerinden biri olan musleraya attı

Enes Ünal kimdir, gelsin halı sahada kapışalım :D:D

Sahada bi Drogba vardı 16 yaşındaki Enes Ünal'ın 2 katından 4 fazla. Bu da mat. problemi gibi bişe oldu heralde. Drogba(36)0 2xEnes Ünal(16)+ 4

+Galatasaray'a golü kim attı?
-Enes Ünal.
+Hani şu 16 yaşındaki çocuk?

Dün bi ara stattan bi sesler geliyodu, noldu Enes Ünal atınca hevesiniz mi kaçtı.

Enes Ünal" kahvehaneye giremiyor koca 6s nin 6 pasına girip musleray a gol aıyor on6 yaşında yaa bu nekadar 6 yaaa

Benim bildiğim fatih hoca bu Enes Ünal ı direkt milli takıma alır .. Adamın şansına bak gelir gelmez milli takıma oyuncu grldi

1997'li Enes Ünal Gs'ye gol attığına göre bizim torun sahibi olma zamanımız geldi:)

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR