FaZe Clan CEO'su: Espor, uzun vadede kârlı bir iş değil
FaZe Clan CEO'su: Espor, uzun vadede kârlı bir iş değil
Ünlü espor organizasyonu FaZe Clan, eğlence sektörüne giriyor.
Haber Giriş Tarihi: 22.02.2021 14:10
Haber Güncellenme Tarihi: 22.02.2021 14:10
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
FaZe Clan CEO'su Lee Trink, bir röportajda gelecek planlarına dair detaylara değindi. Röportajda esporun uzun vadede kârlı bir iş olmadığını söyledi.
Digiday'a verdiği röportajda sektörün gidişatından dolayı duyduğu endişeleri dile getiren Trink, FaZe için gelecek planlarından bahsetti. Yönelecekleri yolun 'içerik odaklı olacağını' söyledi. Ve bunun için de hayran kitlelerinin izni ve desteği olduğunu belirtti.
Üretilecek içeriklerin TikTok videolarından 2 saatlik filmlere gidebileceğini söyleyen CEO, kitlelerinin beğendiği şeylerin değerli olduğunu belirtti: "Podcast, film, uzun ve kısa süreli belgeselleri inceliyoruz. Hayran kitlemizden yapmak için iznimiz olan şeyler olduğunu hissediyoruz. Hedefimiz, IP oluşturma ve dünya çapında satabileceğimiz içerik ve içerik kanalları oluşturmaya devam etmek."
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
FaZe Clan CEO'su: Espor, uzun vadede kârlı bir iş değil
Ünlü espor organizasyonu FaZe Clan, eğlence sektörüne giriyor.
FaZe Clan CEO'su Lee Trink, bir röportajda gelecek planlarına dair detaylara değindi. Röportajda esporun uzun vadede kârlı bir iş olmadığını söyledi.
Digiday'a verdiği röportajda sektörün gidişatından dolayı duyduğu endişeleri dile getiren Trink, FaZe için gelecek planlarından bahsetti. Yönelecekleri yolun 'içerik odaklı olacağını' söyledi. Ve bunun için de hayran kitlelerinin izni ve desteği olduğunu belirtti.
Üretilecek içeriklerin TikTok videolarından 2 saatlik filmlere gidebileceğini söyleyen CEO, kitlelerinin beğendiği şeylerin değerli olduğunu belirtti: "Podcast, film, uzun ve kısa süreli belgeselleri inceliyoruz. Hayran kitlemizden yapmak için iznimiz olan şeyler olduğunu hissediyoruz. Hedefimiz, IP oluşturma ve dünya çapında satabileceğimiz içerik ve içerik kanalları oluşturmaya devam etmek."
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR