ABD’de bir iç çamaşır markası ‘Aerie’ rakiplerinin aksine cesur bir adım atarak modellerinin fotoğraflarını herhangi bir düzeltme yapmadan ‘photoshop’suz yayınlamaya karar verdi. Böylece markanın sitesinde zayıf ve tek tip modeller yerine doğal halleriyle poz veren mankenler görülüyor.
Haber Giriş Tarihi: 30.01.2014 13:43
Haber Güncellenme Tarihi: 30.01.2014 13:43
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
“Gerçek olmanın, gerçek düşünmenin zaman geldi. profesyonel modeller yok, rötuş yok çünkü gerçek halin seksi” sloganıyla yola çıkan kampanya yoğun ilgi gördü. Markanın bu yeni yaklaşımının amacı kadınlara, toplulumun belirlediği belli bakış açısına karşı kendi yollarını çizmelerini göstermek. Pazarlama Müdürü Dana Seguin, 'photoshop'suz yaklaşımın sadece bir kerelik olmadığını bunda sonra markanın ana stratejisi olduğunu açıkladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
İç çamaşır firmasından bir ilk
ABD’de bir iç çamaşır markası ‘Aerie’ rakiplerinin aksine cesur bir adım atarak modellerinin fotoğraflarını herhangi bir düzeltme yapmadan ‘photoshop’suz yayınlamaya karar verdi. Böylece markanın sitesinde zayıf ve tek tip modeller yerine doğal halleriyle poz veren mankenler görülüyor.
“Gerçek olmanın, gerçek düşünmenin zaman geldi. profesyonel modeller yok, rötuş yok çünkü gerçek halin seksi” sloganıyla yola çıkan kampanya yoğun ilgi gördü. Markanın bu yeni yaklaşımının amacı kadınlara, toplulumun belirlediği belli bakış açısına karşı kendi yollarını çizmelerini göstermek. Pazarlama Müdürü Dana Seguin, 'photoshop'suz yaklaşımın sadece bir kerelik olmadığını bunda sonra markanın ana stratejisi olduğunu açıkladı.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR