Uluslararası Dijital Girişimcilik Derneği'nin verilerine göre, nisan ayında en fazla talep edilen ürünler kutu oyunları, dikkat güçlendirme setleri, yetişkinler için boyama kitapları, çay, bulaşık deterjanı, Netflix üyeliği, ateş ölçer, eğitsel oyuncaklar, antibakteriyel sabunlar ve tuvalet kağıdı oldu.
Haber Giriş Tarihi: 09.05.2020 17:06
Haber Güncellenme Tarihi: 09.05.2020 17:06
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
Uluslararası Dijital Girişimcilik Derneği, nisan ayında, koronavirüs günlerinde internet üzerinden yapılan alışverişteki ilk 10 ürünü açıkladı.
Açıklamada görüşlerine yer verilen dernek Başkan Yardımcısı Muhammed Çalmuk, "Korona süreci ile birlikte fiziki temas gerektiren tüm faaliyetler asgari düzeye çekildi. Verilere göre, ocak ayından bu yana internet üzerinden 11.5 milyon ürün satıldı. Nisan ayında en fazla talep edilen ürünler, kutu oyunları, dikkat güçlendirme setleri, yetişkinler için boyama (mandala) kitapları, çay, bulaşık deterjanı, Netflix üyeliği, ateş ölçer, eğitsel oyuncaklar, antibakteriyel sabunlar ve tuvalet kağıdı oldu" dedi.
Dernekten yapılan açıklamaya göre, Türkiye'nin büyük bir çoğunluğu koronavirüs nedeniyle mart ayından bu yana evde zaman geçiriyor. Dijital dünya üzerinden eğitim ve işler organize ediliyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
İşte Nisan ayında internet alışverişinin ilk 10'u
Uluslararası Dijital Girişimcilik Derneği'nin verilerine göre, nisan ayında en fazla talep edilen ürünler kutu oyunları, dikkat güçlendirme setleri, yetişkinler için boyama kitapları, çay, bulaşık deterjanı, Netflix üyeliği, ateş ölçer, eğitsel oyuncaklar, antibakteriyel sabunlar ve tuvalet kağıdı oldu.
Uluslararası Dijital Girişimcilik Derneği, nisan ayında, koronavirüs günlerinde internet üzerinden yapılan alışverişteki ilk 10 ürünü açıkladı.
Açıklamada görüşlerine yer verilen dernek Başkan Yardımcısı Muhammed Çalmuk, "Korona süreci ile birlikte fiziki temas gerektiren tüm faaliyetler asgari düzeye çekildi. Verilere göre, ocak ayından bu yana internet üzerinden 11.5 milyon ürün satıldı. Nisan ayında en fazla talep edilen ürünler, kutu oyunları, dikkat güçlendirme setleri, yetişkinler için boyama (mandala) kitapları, çay, bulaşık deterjanı, Netflix üyeliği, ateş ölçer, eğitsel oyuncaklar, antibakteriyel sabunlar ve tuvalet kağıdı oldu" dedi.
Dernekten yapılan açıklamaya göre, Türkiye'nin büyük bir çoğunluğu koronavirüs nedeniyle mart ayından bu yana evde zaman geçiriyor. Dijital dünya üzerinden eğitim ve işler organize ediliyor.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR