Hava Durumu

Son Dakika

    En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.

    Bırak Trump'u, sen 2025'e hazır mısın?

    Haber Giriş Tarihi: Yazının Giriş Tarihi: 25.12.2020 07:57

    Rakamlarla Trump dönemi ne kadar düşündürücü...

    Bay Başkan, 20 Ocak 2017'den bu yana...

    25 bin tweet atmış.

    315 gün golf oynamış.

    322 bin kişiden fazla kişi koronovirüsten hayatını kaybetmiş.

    203 gün boyunca senatonun güvenini alan bir Savunma Bakanı bulunmamış!

    Resmen miş'ler-muş'larla geçmiş koskoca bir hiç'lik makamı.

    Associated Press' in bu derlemesi bence trajikomik!

    Bilgiler gerekli yada gereksiz...

    Ama çok şey ip ucu veriyor.

    Gerçi Amerika'da ipin ucu kimin elinde o da ayrı bir soru..

    İsimler gelir geçer orada.

    Masadaki yanarlı dönerli meyve gibi.

    Fakat kim olursa olsun tek bir gerçekleri vardır:

    "AMERİKA'NIN ÇIKARLARI"

    Bu Cumhuriyetçi'sinde de aynı, Demokratları'nda da... Giderayak yaptırımları ve savunma bütçesini veto eden Trump'un bu tavrı bir şey ifade etmiyor. Tasarı tekrar kongreden aynı çoğunlukla geçerse veto zaten geçersiz sayılacak. Yani yine tribüne oynamış olacak!

    O yüzden, Türkiye yaptırımlarını sağlıklı, akılcı hamlelerle karşılamalıyız.

    Meseleye dost, ahbap mantığıyla yaklaştığımız an sancı yaşarız.

    Hele magazinleştirirsek daha da sıkıntı olur.

    İç politikada sağlam bir duruşla, dış politika da dengeli davranırsak...

    İstikrarlı bir siyasetimiz olursa.

    Önümüz daha da açılır...

    Kimsenin siyasi bir akla ihtiyacı yok, bununda farkındayız.

    Ne var ki şu pandemi sürecinde yaşadıklarımız bile bize neye entegre olmamız gerektiğini gösteriyor.

    Dünya Ekonomik Forumu'nun "çifte değişim", küresel ekonomik krize bağlı kısa vadeli değişimlerin yanı sıra daha uzun vadeli dönüşümleri içeren araştırması kulakta küpe olsun.

    Daha kalifiye bir iş gücü için şirketlerin ve hükumetlerin bu yatırımları yapması gerektiğinden söz ediliyor.

    2025'e kadar istihdamı etkileyecek değişiklikler cidden önemli.

    Çok sayıda işin ortadan kalkmasından söz ediliyor.

    Teknolojik devriminde 97 milyon yeni iş ortamı yaratacağı...

    Uzaktan evden çalışmanın kalıcılığı.

    Analitik düşünme, yaratıcılık ve esneklik, 2025'te en çok aranan beceriler arasında olacağı.

    Teknolojik devrimle, salgın ekonomisinin kadınlar, yoksullar ve çok sayıda insan üzerinde eşitsizlik yaratacağınında altı çiziliyor. BBC'de okudum. Bu zaten kaçınılmaz.

    Trump'dan girdik, Dünya Ekonomik Forumu'nun araştırmasından çıktık ama...

    Bakıp da görmeyen o kadar çok insan var ki aramızda.

    Hatırlatayım dedim...

    Teknoloji ve içi dolu sağlam insan kaynağına ihtiyaç var.

    Ortalık yeterince insanımın kaymağıyla doluyken, Arif üstüne alır mı sanmam?

    O reklam filmlerine odaklanmışken, fasulye yiyen gay rabotun ötesine odaklanmalı...

    Yorum Ekle
    Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
    Yorumlar