“Neredeyse bir yıldan beri kentimizdeki birçok AVM’ye yolum düşmüyordu..
Namaz vakitlerinde itiş kakış küçücük mescitlerde namaz kılmanın verdiği sıkıntı ile ya işimi hızla halledip çıkıp gidiyordum ya da hiç gidemiyordum.
Geçtiğimiz günlerde yolum Korupark AVM’ye düştü. Yıllar önce İstinye Park’ta kocaman ve pırıl pırıl bir mescit görmüş neden Bursa’da benzerleri yok diye üzülmüştüm.
Gördüm ki Korupark yönetimi İstinye Park’taki kadar ihtişamlı olmasa da oldukça güzel bir mescidi AVM’ye kazandırmış. Gerçekten çok mutlu oldum.
Korupark yöneticilerine bu duyarlı davranışlarından dolayı bir vatandaş olarak teşekkür ederim.
İnşallah mescidi olmayan diğer bazı AVM’ler de benzerlerini Bursamıza kazandırırlar.
Bursamız her konuda olduğu gibi AVM mescitlerinin ihtişamı ve büyüklüğü ile de Türkiye’ye örnek olur Dileğim budur. Saygılarımla..”
D.M.
“O arıtma bizim değil”
“9/9/2016 tarihli Bursa Hâkimiyet Gazetesi’nde yayımlanan ‘Erdal abi’ adlı köşenizde yer verdiğiniz “ Geceleri uyutmayan bir arıtma tesisi “ başlıklı okur şikayet yazısı ilgili birimler tarafından incelenmiştir.
Bahsedilen Şehirlerarası Otobüs Terminali civarındaki arıtma tesisi BUSKİ’ye ait değildir. Bilgilerinize sunar iyi çalışmalar dileriz.”
Büyükşehir Bld. Basın ve Halkla İlişkiler Şb. Md.
Yunuseli’nden BURULAŞ ve İl Sağlık Müdürlüğü’ne
“Osmangazi ilçesi, Yunuseli bölgesi malumunuz olduğu üzere son beş yıl içerisinde çok gelişen, nüfusu devamlı artan ve Osmangazi ilçesinin şehir planlaması açısından öne çıkan bir mahallesi.
Bu noktada artan nüfus nedeni ile sağlık ve ulaşım anlamında ciddi yatırıma ihtiyaç duyulan bir saha.
Örneklerle savımı güçlendirmek isterim;
Temmuz 2016 itibari ile bölgeye taşındığımda adrese dayalı kayıt sistemi için muhtarlığa yeni oturduğum mekanı bildirdim, sonrasında aile hekimi tanımının Yunuseli’ne alınması için Aile Sağlık Merkezi’ne başvurdum. Ancak hiç beklemediğim şu yanıtı aldım: “Nüfus çok kalabalık olduğundan yeni taşınan vatandaşlara maalesef buraya kaydedemiyoruz”
Gerekçe olarak ise yeterli doktor ve personelin olmadığı söylendi. Şaşırtıcı da olsa nihayetinde hizmet alamaz durumdayız.
İkinci olarak B/ 25 hattıyla bölgeye çalıştırılan özel halk otobüsü günün her saatinde çok yoğun. Bırakın oturarak yolculuk yapmayı, otobüse bindiğiniz için şükreder durumdasınız.
Konunun muhatabı olan Burulaş’a şikayetimizi yazılı olarak bildirdik ama lütfedip yanıt dahi verilmedi..
Hürriyet, Akpınar Mahallesi’ne hizmet veren 8/L hatlı hat hem sefer sıklığı hem de yolcu olarak rahat biçimde giderken B/25 hattının sefer sayısının az ve yolcuları balık istifi şeklinde taşımanın nedenini çok merak ediyorum.
Köşenizden BURULAŞ ve İl Sağlık Müdürlüğü yetkililerine önlem alınması için seslenmek, burada yaşayan insanlar olarak ikinci sınıf muamele görmek istemediğimizi belirtmek isterim. Saygılarımla.”
Ali CAMBAZ / Bilgisayar Müh.