Facebook 2015 yılından itibaren haber kaynağında çıkan reklam içeriklerin sayısını azaltacağını duyurdu.
Haber Giriş Tarihi: 16.11.2014 16:24
Haber Güncellenme Tarihi: 16.11.2014 16:24
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
Facebook'tan yapılan açıklamada, şirket tarafından yapılan son anket çalışmalarında, kullanıcıların, Haber Kaynağı'nda tanıtımdan çok arkadaşları hakkındaki hikayeleri ve ilgilendikleri sayfaları görmek istediklerini ortaya çıkmasının ardından Facebook, pormosyonel sayfa paylaşımlarını azaltmak için çalışmalara başladığı belirtildi.
Anket çalışmasına katılanlara göre, organik paylaşım olmalarına rağmen reklam gibi hissettiren mesajların ortak özelliklerine yer verilen açıklamada, "İnsanları yalnızca bir ürünü almaya ya da bir uygulamayı indirmeye zorluyorlar. Gerçek bir içeriği olmadan, insanları çekilişlere katılmaya zorluyorlar ve reklamlardaki içeriğin birebir aynısını kullanıyorlar" ifadeleri kullanıldı.
DAHA AZ GÖZÜKECEK
Açıklamada, Ocak 2015'ten itibaren, bu tarz mesajlar Haber Kaynağı'nda daha az görüleceği kaydedildi. Haber Kaynağı'nın, Facebook'ta takip edilen kişilerden ve sayfalardan gelen haberlerle sürekli güncellenen haber listesi olduğu belirtildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Facebook kullananlar dikkat! 2015'te...
Facebook 2015 yılından itibaren haber kaynağında çıkan reklam içeriklerin sayısını azaltacağını duyurdu.
Anket çalışmasına katılanlara göre, organik paylaşım olmalarına rağmen reklam gibi hissettiren mesajların ortak özelliklerine yer verilen açıklamada, "İnsanları yalnızca bir ürünü almaya ya da bir uygulamayı indirmeye zorluyorlar. Gerçek bir içeriği olmadan, insanları çekilişlere katılmaya zorluyorlar ve reklamlardaki içeriğin birebir aynısını kullanıyorlar" ifadeleri kullanıldı.
DAHA AZ GÖZÜKECEK
Açıklamada, Ocak 2015'ten itibaren, bu tarz mesajlar Haber Kaynağı'nda daha az görüleceği kaydedildi. Haber Kaynağı'nın, Facebook'ta takip edilen kişilerden ve sayfalardan gelen haberlerle sürekli güncellenen haber listesi olduğu belirtildi.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR