Facebook, kullanıcılarına para kazandırmak için yeni yollar araştırıyor. Facebook, gönderilerinizden para kazanmanızı sağlayacak bir "bağış kutusu" işlevi üzerinde deneyler yapıyor.
Haber Giriş Tarihi: 21.04.2016 15:59
Haber Güncellenme Tarihi: 21.04.2016 15:59
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
Facebook, gönderilerinizden para kazanmanızı sağlayacak bir "bağış kutusu" işlevi üzerinde deneyler yapıyor. The Verge'ün keşfettiği bir ankette Facebook, kullanıcılarına içerik oluşturucularının para kazanmasına yönelik sorular soruyor.,
YENİ BİR GELİR KAPISI AÇABİLİR
Ankettte kullanıcılara gönderilere eklenecek, gönderinin sahibine parasal yardımda bulunmanızı sağlayacak "eylem çağrısı" düğmesiyle ilgilenip ilgilenmeyecekleri ve gönderiyle ilgili hangi istatistikleri görmek istedikleri soruluyor. Facebook, bağış kutusu işlevini hayata geçirirse Twitch ve YouTube'un izini takip etmiş olacak ve içerik üretenlere küçük bağışlar yapılmasının önünü açacak.
Bağış kutusu, Facebook'un Instant Article işleviyle bir araya gelerek içerik üreticilerine yeni bir gelir kapısı açabilir. Bu, hem kullanıcıların hem de içerik üretenlerin Facebook'ta daha uzun süre geçireceği anlamına geldiğinden, Facebook için de önemli bir avantaj demek.
Facebook'un söz konusu anketi kimlere gösterildiği ise şimdilik bilinmiyor. Bağış özelliğinin sosyal ağa ulaşmasının herhangi bir garantisi de yok; ancak yine de Facebook'un içerik oluşturanları unutmamış olması güzel.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Facebook kullanıcılarına para kazandıracak!
Facebook, kullanıcılarına para kazandırmak için yeni yollar araştırıyor. Facebook, gönderilerinizden para kazanmanızı sağlayacak bir "bağış kutusu" işlevi üzerinde deneyler yapıyor.
YENİ BİR GELİR KAPISI AÇABİLİR
Ankettte kullanıcılara gönderilere eklenecek, gönderinin sahibine parasal yardımda bulunmanızı sağlayacak "eylem çağrısı" düğmesiyle ilgilenip ilgilenmeyecekleri ve gönderiyle ilgili hangi istatistikleri görmek istedikleri soruluyor. Facebook, bağış kutusu işlevini hayata geçirirse Twitch ve YouTube'un izini takip etmiş olacak ve içerik üretenlere küçük bağışlar yapılmasının önünü açacak.
Bağış kutusu, Facebook'un Instant Article işleviyle bir araya gelerek içerik üreticilerine yeni bir gelir kapısı açabilir. Bu, hem kullanıcıların hem de içerik üretenlerin Facebook'ta daha uzun süre geçireceği anlamına geldiğinden, Facebook için de önemli bir avantaj demek.
Facebook'un söz konusu anketi kimlere gösterildiği ise şimdilik bilinmiyor. Bağış özelliğinin sosyal ağa ulaşmasının herhangi bir garantisi de yok; ancak yine de Facebook'un içerik oluşturanları unutmamış olması güzel.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR