Bursa Yenişehir'de ihbar hattına gelen şikayetler çözüme kavuşturuluyor
Bursa Yenişehir'de ihbar hattına gelen şikayetler çözüme kavuşturuluyor
Bursa'da Yenişehir Belediyesi, kurduğu 'WhatsApp' ihbar hattıyla vatandaşların istek ve şikayetlerini çözüme kavuşturuyor.
Haber Giriş Tarihi: 26.10.2020 16:43
Haber Güncellenme Tarihi: 26.10.2020 16:43
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
Yenişehir'de yaşayan vatandaşlar, Yenişehir Belediyesi tarafından kurulan 'Hilal Masa' WhatsApp hattına şikayet ve isteklerini mesaj olarak atıyor. Gelen mesajları dikkate alan belediye ekipleri, şikayetleri en kısa zamanda çözüme kavuşturuyor.
Göreve geldikten 3 ay sonra bu hattı kurduklarını belirten Yenişehir Belediye Başkanı Davut Aydın, "Vatandaşlarımızın yapmış olduğu 2 bin 364 adet çeşitli birimlerimizde başvuru var.
Bunların içinde 2 bin 284 tanesinin anında veya bir haftaya işin yapım süresiyle, zamanlamayla ilgili dönüş yapılmıştır. Yüzde 99,6 dönüş yapılıp ihtiyaçlar giderilmiştir. Bunun içinde temizlik işlerine, fen işlerine, park, bahçelere, zabıtaya destek hizmetleri işletme müdürlüğümüze, imar işlerimize, kültür müdürlüğümüze yollarla ilgili, park bahçelerle ilgili, temizlik işleriyle ilgili bildirimler geliyor. Bunun yanında tabii durumu müsait olmayan vatandaşlarımızla ilgili de bize mesajlar geliyor. Sokak hayvanlarıyla ilgili mesajlar geliyor ve günlük bunlara cevap verme oranımız yüzde 90, yüzde 95'lerde. Ama işin yapılma süresiyle birlikte biraz işimiz uzuyor. Şu anda biz belediye olarak bu konudan memnunuz. Vatandaşa hizmet açısından bize yardımcısı olması için hizmete dahil ettik. Vatandaşımız da bizimle birlikte çalışıyor" dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa Yenişehir'de ihbar hattına gelen şikayetler çözüme kavuşturuluyor
Bursa'da Yenişehir Belediyesi, kurduğu 'WhatsApp' ihbar hattıyla vatandaşların istek ve şikayetlerini çözüme kavuşturuyor.
Yenişehir'de yaşayan vatandaşlar, Yenişehir Belediyesi tarafından kurulan 'Hilal Masa' WhatsApp hattına şikayet ve isteklerini mesaj olarak atıyor. Gelen mesajları dikkate alan belediye ekipleri, şikayetleri en kısa zamanda çözüme kavuşturuyor.
Göreve geldikten 3 ay sonra bu hattı kurduklarını belirten Yenişehir Belediye Başkanı Davut Aydın, "Vatandaşlarımızın yapmış olduğu 2 bin 364 adet çeşitli birimlerimizde başvuru var.
Bunların içinde 2 bin 284 tanesinin anında veya bir haftaya işin yapım süresiyle, zamanlamayla ilgili dönüş yapılmıştır. Yüzde 99,6 dönüş yapılıp ihtiyaçlar giderilmiştir. Bunun içinde temizlik işlerine, fen işlerine, park, bahçelere, zabıtaya destek hizmetleri işletme müdürlüğümüze, imar işlerimize, kültür müdürlüğümüze yollarla ilgili, park bahçelerle ilgili, temizlik işleriyle ilgili bildirimler geliyor. Bunun yanında tabii durumu müsait olmayan vatandaşlarımızla ilgili de bize mesajlar geliyor. Sokak hayvanlarıyla ilgili mesajlar geliyor ve günlük bunlara cevap verme oranımız yüzde 90, yüzde 95'lerde. Ama işin yapılma süresiyle birlikte biraz işimiz uzuyor. Şu anda biz belediye olarak bu konudan memnunuz. Vatandaşa hizmet açısından bize yardımcısı olması için hizmete dahil ettik. Vatandaşımız da bizimle birlikte çalışıyor" dedi.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR