Bursa’nın otomobil uzmanı Teknik Oto, servis anında ve sonrasında verdiği hizmetlerle müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarına her geçen gün yenisini ekliyor. Orhan Holding bünyesinde faaliyet gösteren firma, hizmeti müşterilerinin ayağına götürerek sektörde fark yaratıyor.
Haber Giriş Tarihi: 18.09.2014 15:26
Haber Güncellenme Tarihi: 18.09.2014 15:26
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
Teknik Oto Bursa Ovaakça Şubesi, 15 yıldır müşteri memnuniyetini daha da yukarılara taşımak için hizmet ağını genişletmeye devam ediyor. 6 bin metrekarelik alanda hizmet veren Teknik Oto, servis sonrasında da süreci yakından takip ederek müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarına yenilerini ekliyor.
Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Melih Özgür, Teknik Oto’nun önem verdiği konuların başında müşteri memnuniyetinin geldiğini belirterek, bunu sağlayabilmek için sürekli çalışmalar yaptıklarını ve çalışmaların karşılığını da müşteri sadakati olarak geri aldıklarını söyledi. Özgür, “BMW, MINI ve LANDROVER’ın her yıl yapmış olduğu memnuniyet araştırmalarında da Teknik Oto olarak her zaman en iyi derecelere sahip oluyoruz” dedi.
SERVİS AYAĞINIZA KADAR GELİYOR
Teknik Oto, iş yoğunluğu gibi sebeplerle servise gelmesi mümkün olmayan müşteriler için de çözümler sunuyor. Özgür, fark yaratan bu hizmetlerini de şöyle anlatıyor: “Çeşitli nedenlerle bize ulaşması zor olan müşterilerimizin randevu alması halinde servis danışmanımız, evrak prosedürlerini gerçekleştirip müşterimizden aracı teslim alarak servise getiriyor. Şehrin batı kısmındaki müşterilerimiz de araçlarını İzmir Yolu üzerindeki Satış Şubemize bırakabiliyor. Müşterinin sorununu çözmek için tam bir ekip çalışması gerçekleştiriyoruz.”
SÜREÇ TAKİP EDİLİYOR
Servisten sonra müşterilere ulaşması için ayrıca bir birim oluşturduklarını da anlatan Özgür, şunları söyledi: “Biz servis sonrasını takip eden en iyi bayilerden biriyiz. Satış sonrasında müşterimizin tesisimize ilk gelişinden ya da bizim müşteri ile kurduğumuz kontağın ilk dakikasından itibaren pek çok prosesimiz var. Bu proseslerin çok iyi takip edilip sonuca ulaştırılması gerekiyor. İnanıyoruz ki bu süreçleri sonuna kadar takip ederek en iyi şekilde sonuçlandırıyoruz. Satış ve satış sonrasında tüm bu süreçlerin iyi takip edilmesi gerekiyor.”
SERVİS SONRASI HİZMET
Özgür, ana firmanın yaptığı memnuniyet araştırmalarının yanı sıra Teknik Oto olarak müşteri memnuniyetine yönelik çalışmalar yaptıklarını da belirterek, “Araçlar servisten çıktıktan 3 gün sonra irtibat sorumlularımız araç sahiplerine ulaşıyor. Müşterilerimizin servis hizmetinden memnun kalıp kalmadığını öğrenmeye çalışıyoruz. Arkadaşlarımız görüşmeleri bir rapor halinde servis danışmalarına, servis şefine ve bana sunuyor. Müşterimiz neden memnun kalmamışsa onu gidermek için çalışıyoruz. Sonrasında tekrar müşterimizi arayarak memnuniyetini ölçüyoruz. Distribütörümüz olan Borusan Otomotiv de müşteriyle ayrıca görüşüyor” diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Teknik Oto’da müşterinin yüzü gülüyor
Bursa’nın otomobil uzmanı Teknik Oto, servis anında ve sonrasında verdiği hizmetlerle müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarına her geçen gün yenisini ekliyor. Orhan Holding bünyesinde faaliyet gösteren firma, hizmeti müşterilerinin ayağına götürerek sektörde fark yaratıyor.
Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Melih Özgür, Teknik Oto’nun önem verdiği konuların başında müşteri memnuniyetinin geldiğini belirterek, bunu sağlayabilmek için sürekli çalışmalar yaptıklarını ve çalışmaların karşılığını da müşteri sadakati olarak geri aldıklarını söyledi. Özgür, “BMW, MINI ve LANDROVER’ın her yıl yapmış olduğu memnuniyet araştırmalarında da Teknik Oto olarak her zaman en iyi derecelere sahip oluyoruz” dedi.
SERVİS AYAĞINIZA KADAR GELİYOR
Teknik Oto, iş yoğunluğu gibi sebeplerle servise gelmesi mümkün olmayan müşteriler için de çözümler sunuyor. Özgür, fark yaratan bu hizmetlerini de şöyle anlatıyor: “Çeşitli nedenlerle bize ulaşması zor olan müşterilerimizin randevu alması halinde servis danışmanımız, evrak prosedürlerini gerçekleştirip müşterimizden aracı teslim alarak servise getiriyor. Şehrin batı kısmındaki müşterilerimiz de araçlarını İzmir Yolu üzerindeki Satış Şubemize bırakabiliyor. Müşterinin sorununu çözmek için tam bir ekip çalışması gerçekleştiriyoruz.”
SÜREÇ TAKİP EDİLİYOR
Servisten sonra müşterilere ulaşması için ayrıca bir birim oluşturduklarını da anlatan Özgür, şunları söyledi: “Biz servis sonrasını takip eden en iyi bayilerden biriyiz. Satış sonrasında müşterimizin tesisimize ilk gelişinden ya da bizim müşteri ile kurduğumuz kontağın ilk dakikasından itibaren pek çok prosesimiz var. Bu proseslerin çok iyi takip edilip sonuca ulaştırılması gerekiyor. İnanıyoruz ki bu süreçleri sonuna kadar takip ederek en iyi şekilde sonuçlandırıyoruz. Satış ve satış sonrasında tüm bu süreçlerin iyi takip edilmesi gerekiyor.”
SERVİS SONRASI HİZMET
Özgür, ana firmanın yaptığı memnuniyet araştırmalarının yanı sıra Teknik Oto olarak müşteri memnuniyetine yönelik çalışmalar yaptıklarını da belirterek, “Araçlar servisten çıktıktan 3 gün sonra irtibat sorumlularımız araç sahiplerine ulaşıyor. Müşterilerimizin servis hizmetinden memnun kalıp kalmadığını öğrenmeye çalışıyoruz. Arkadaşlarımız görüşmeleri bir rapor halinde servis danışmalarına, servis şefine ve bana sunuyor. Müşterimiz neden memnun kalmamışsa onu gidermek için çalışıyoruz. Sonrasında tekrar müşterimizi arayarak memnuniyetini ölçüyoruz. Distribütörümüz olan Borusan Otomotiv de müşteriyle ayrıca görüşüyor” diye konuştu.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR