Koronavirüs salgını 64 yıllık sloganı değiştirtti! Ünlü fast food şirketi...
Koronavirüs salgını 64 yıllık sloganı değiştirtti! Ünlü fast food şirketi...
Fast food şirketi Kentucky Fried Chicken (KFC) corona virüs (Covid-19) salgını nedeniyle 64 yıllık sloganını değiştirme kararı aldı. Şirket salgın döneminde 'parmaklarınızı yalatacak kadar lezzetli' sloganını kullanmayacağını duyurdu.
Haber Giriş Tarihi: 25.08.2020 21:33
Haber Güncellenme Tarihi: 25.08.2020 21:33
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
İlk olarak Çin'in Wuhan kentine ortaya çıkan corona virüs (Covid-19) dünya genelinde 800 binin üzerinde kişinin hayatına mal oldu.
Uluslararası haber ajansı Reuters'ta yer alan habere göre, salgın Kentucky Fried Chicken'ın (KFC) reklam sloganını değiştirmesine yol açtı.
Şirket salgın döneminde hijyenin önemine dikkat çekmek adına 64 yıldır kullanılan 'parmaklarınızı yalatacak kadar lezzetli' sloganını kullanmama kararı aldı.
Şirket İngiltere ve İrlanda'da yayınlanan yeni reklam filminde "Her zaman kullandığımız sloganı unutun. Şimdilik..." ifadelerine yer verildi.
ÇOK ELEŞTİRİ GELMİŞTİ
KFC geçtiğimiz haftalarda yayınladığı reklamların pandemi döneminde hijyen standartlarını ihlal etmeye yönlendirdiği gerekçesi ile özellikle sosyal medyada bir hayli eleştirilmişti.
Söz konusu reklam filmi sadece İngiltere'de 150'nin üzerinde şikayete neden olmuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Koronavirüs salgını 64 yıllık sloganı değiştirtti! Ünlü fast food şirketi...
Fast food şirketi Kentucky Fried Chicken (KFC) corona virüs (Covid-19) salgını nedeniyle 64 yıllık sloganını değiştirme kararı aldı. Şirket salgın döneminde 'parmaklarınızı yalatacak kadar lezzetli' sloganını kullanmayacağını duyurdu.
İlk olarak Çin'in Wuhan kentine ortaya çıkan corona virüs (Covid-19) dünya genelinde 800 binin üzerinde kişinin hayatına mal oldu.
Uluslararası haber ajansı Reuters'ta yer alan habere göre, salgın Kentucky Fried Chicken'ın (KFC) reklam sloganını değiştirmesine yol açtı.
Şirket salgın döneminde hijyenin önemine dikkat çekmek adına 64 yıldır kullanılan 'parmaklarınızı yalatacak kadar lezzetli' sloganını kullanmama kararı aldı.
Şirket İngiltere ve İrlanda'da yayınlanan yeni reklam filminde "Her zaman kullandığımız sloganı unutun. Şimdilik..." ifadelerine yer verildi.
ÇOK ELEŞTİRİ GELMİŞTİ
KFC geçtiğimiz haftalarda yayınladığı reklamların pandemi döneminde hijyen standartlarını ihlal etmeye yönlendirdiği gerekçesi ile özellikle sosyal medyada bir hayli eleştirilmişti.
Söz konusu reklam filmi sadece İngiltere'de 150'nin üzerinde şikayete neden olmuştu.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR