O firma önce 'Borcunuz var' dedi, sonra özür diledi!
O firma önce 'Borcunuz var' dedi, sonra özür diledi!
Enerji Piyasası Düzenleme Kurumunca (EPDK) Kütahya'daki doğalgaz dağıtım şirketi hakkında vatandaşların mağdur edildiği gerekçesiyle soruşturma başlatıldı.
Haber Giriş Tarihi: 05.02.2019 19:24
Haber Güncellenme Tarihi: 05.02.2019 19:24
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
EPDK'den yapılan yazılı açıklamada, doğalgaz arzının kesilmesinde gerekli şartların oluşmamasına rağmen, söz konusu şirketin vatandaşlara kesinti bildiriminde bulunduğu belirtildi. Mevzuat hükümlerine aykırı olduğu anlaşılan iş ve eylemlerin incelenmesi amacıyla EPDK'nin şirket hakkında soruşturma başlattığı kaydedilen açıklamada, "İlgili yönetmeliğe göre bir abonenin doğalgazının kesilebilmesi için ödenmemiş faturaya esas tüketim miktarının 50 metreküpü geçmesi, faturanın son ödeme tarihinden itibaren 15 gün içinde ödenmemesi veya fatura borcundan dolayı doğalgaz kesintisi yapılacağının en az 3 gün önceden bir tanesi adrese ihbarname olmak kaydıyla, kısa mesaj, telefon, e-posta, ihbarname, fatura bildirim yöntemlerinden de en az ikisi yoluyla aboneye haber verilmesi gerekiyor" ifadeleri kullanıldı.
Bu arada firma dün 'borcunuz var' mesajı gönderdiği abonelerinden özür diledi. Mesajda, durumun teknik bir aksaklıktan kaynaklandığı belirtildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
O firma önce 'Borcunuz var' dedi, sonra özür diledi!
Enerji Piyasası Düzenleme Kurumunca (EPDK) Kütahya'daki doğalgaz dağıtım şirketi hakkında vatandaşların mağdur edildiği gerekçesiyle soruşturma başlatıldı.
EPDK'den yapılan yazılı açıklamada, doğalgaz arzının kesilmesinde gerekli şartların oluşmamasına rağmen, söz konusu şirketin vatandaşlara kesinti bildiriminde bulunduğu belirtildi. Mevzuat hükümlerine aykırı olduğu anlaşılan iş ve eylemlerin incelenmesi amacıyla EPDK'nin şirket hakkında soruşturma başlattığı kaydedilen açıklamada, "İlgili yönetmeliğe göre bir abonenin doğalgazının kesilebilmesi için ödenmemiş faturaya esas tüketim miktarının 50 metreküpü geçmesi, faturanın son ödeme tarihinden itibaren 15 gün içinde ödenmemesi veya fatura borcundan dolayı doğalgaz kesintisi yapılacağının en az 3 gün önceden bir tanesi adrese ihbarname olmak kaydıyla, kısa mesaj, telefon, e-posta, ihbarname, fatura bildirim yöntemlerinden de en az ikisi yoluyla aboneye haber verilmesi gerekiyor" ifadeleri kullanıldı.
Bu arada firma dün 'borcunuz var' mesajı gönderdiği abonelerinden özür diledi. Mesajda, durumun teknik bir aksaklıktan kaynaklandığı belirtildi.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR