112 çağrı merkezinin telefonları tam kapanma sürecinde susmuyor. Kimi canı sıkıldığı için arıyor, kimi hamburgerci numarası için. Gazeteciler, İstanbul'da 112 komuta merkezine girdi, 112 ekibiyle bir araya geldi. Bakın neler anlattılar.
Haber Giriş Tarihi: 04.05.2021 15:07
Haber Güncellenme Tarihi: 04.05.2021 15:07
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
112 çağrı merkezinin asılsız çağrılarla imtihanı tam kapanma sürecinde de devam ediyor. İlerleyen dönemlerde gerçekten acil bir ihtiyaçları olur diye bu numaraları engellemeyen ekip aldıkları 3. 500 hayati çağrının yanında 30.000 adet konuyla alakasız telefonla da muhatap olmak zorunda kalıyor.
112 Komuta Merkezi Şef Yardımcısı Dr. Yunus Emre Ecder: İstanbul'da son nöbetimizde 33 bin çağrı aldık. Bunlardan 3.500'ü vaka ve ambulans ihtiyacı. Geri kalan otuz bini ise halkımızın başkaca ihtiyaçları. Vatandaşlar ilk aklına gelen numara olarak burayı arıyor. Karantinasının sekizinci günündeki bir vatandaştan da telefon aldıklarını belirten Yunus Emre Ecder, vatandaşın: Canım sıkıldı, konuşmak istediğim dediğini aktardı. Bu tip durumlarda vatandaşı teselli edip telefonu kapattıklarını söyledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
112 çılgınlığı! 33 bin çağrının otuz bini asılsız
112 çağrı merkezinin telefonları tam kapanma sürecinde susmuyor. Kimi canı sıkıldığı için arıyor, kimi hamburgerci numarası için. Gazeteciler, İstanbul'da 112 komuta merkezine girdi, 112 ekibiyle bir araya geldi. Bakın neler anlattılar.
112 çağrı merkezinin asılsız çağrılarla imtihanı tam kapanma sürecinde de devam ediyor. İlerleyen dönemlerde gerçekten acil bir ihtiyaçları olur diye bu numaraları engellemeyen ekip aldıkları 3. 500 hayati çağrının yanında 30.000 adet konuyla alakasız telefonla da muhatap olmak zorunda kalıyor.
112 Komuta Merkezi Şef Yardımcısı Dr. Yunus Emre Ecder: İstanbul'da son nöbetimizde 33 bin çağrı aldık. Bunlardan 3.500'ü vaka ve ambulans ihtiyacı. Geri kalan otuz bini ise halkımızın başkaca ihtiyaçları. Vatandaşlar ilk aklına gelen numara olarak burayı arıyor. Karantinasının sekizinci günündeki bir vatandaştan da telefon aldıklarını belirten Yunus Emre Ecder, vatandaşın: Canım sıkıldı, konuşmak istediğim dediğini aktardı. Bu tip durumlarda vatandaşı teselli edip telefonu kapattıklarını söyledi.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR