Marka değerleme ve strateji danışmanlığı kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan listeye göre, Türkiye'nin en güçlü markası Türkiye İş Bankası oldu. Listede Garanti Bankası ikinci, Turkcell ise üçüncü sırada yer aldı.
Haber Giriş Tarihi: 14.06.2021 15:46
Haber Güncellenme Tarihi: 14.06.2021 15:46
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
Marka değerleme ve strateji danışmanlığı kuruluşlarından olan Brand Finance'in yayımladığı "Brand Finance Turkey 100 - 2021" raporunda, Türkiye'nin en güçlü markaları belirlendi.
TÜRKİYE'NİN EN GÜÇLÜ ÜÇ MARKASI
Türkiye İş Bankası, Türkiye'nin en güçlü markaları sıralamasında, en yüksek güce sahip marka olarak ilk sırada yer aldı. Raporda ikinci sırada Garanti Bankası, üçüncü sırada ise Turkcell geldi.
Brand Finance'ın raporunda; marka gücünün, markanın gelecekte değer üretebilme kabiliyetini gösterdiği belirtilerek, bu açıdan markaların güçlerini arttırması için gerekli yatırımları yapması, paydaşlar nezdinde olumlu ve talebi tetikleyici algı oluşturması ve oluşan algıyı finansal sonuçlara yansıtma başarısı göstermesinin beklendiği ifade ediliyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
İş Bankası, Türkiye'nin en güçlü markası oldu
Marka değerleme ve strateji danışmanlığı kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan listeye göre, Türkiye'nin en güçlü markası Türkiye İş Bankası oldu. Listede Garanti Bankası ikinci, Turkcell ise üçüncü sırada yer aldı.
Marka değerleme ve strateji danışmanlığı kuruluşlarından olan Brand Finance'in yayımladığı "Brand Finance Turkey 100 - 2021" raporunda, Türkiye'nin en güçlü markaları belirlendi.
TÜRKİYE'NİN EN GÜÇLÜ ÜÇ MARKASI
Türkiye İş Bankası, Türkiye'nin en güçlü markaları sıralamasında, en yüksek güce sahip marka olarak ilk sırada yer aldı. Raporda ikinci sırada Garanti Bankası, üçüncü sırada ise Turkcell geldi.
Brand Finance'ın raporunda; marka gücünün, markanın gelecekte değer üretebilme kabiliyetini gösterdiği belirtilerek, bu açıdan markaların güçlerini arttırması için gerekli yatırımları yapması, paydaşlar nezdinde olumlu ve talebi tetikleyici algı oluşturması ve oluşan algıyı finansal sonuçlara yansıtma başarısı göstermesinin beklendiği ifade ediliyor.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR