Sağlık Bakanlığı'nın verilerine göre, marttan bu yana Koronavirüs Danışma Hattı olarak hizmet veren Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi'ne (SABİM) çağrı yağdı.
Haber Giriş Tarihi: 24.11.2020 08:27
Haber Güncellenme Tarihi: 24.11.2020 08:27
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.bursahakimiyet.com.tr
Bakanlık verilerine göre SABİM üzerinden günlük ortalama 12 bin vatandaşın çağrısı cevaplanırken, 19 bin vatandaşa ise sesli yantı sistemi üzerinden yanıt veriliyor. Bu kapsamda 2020'de SABİM'i arayan 5.5 milyon vatandaşa sesli yanıt sistemi üzerinden, 3.5 milyon vatandaşa ise cevaplanan çağrı ile olmak üzere toplam 9 milyon vatandaşa hizmet verildi.
Gelen çağrılarda ilk sırayı Kovid-19 talepleri aldı. Çağrıların yüzde 52.25'i (4 milyon 702 bin 500) Kovid-19 talepleriyle ilgili oldu. Bu dönemde 657 bin 900 kişi ise SABİM'i arayarak şikayette bulundu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
SABİM'e 9 ay da 9 milyon çağrı!
Sağlık Bakanlığı'nın verilerine göre, marttan bu yana Koronavirüs Danışma Hattı olarak hizmet veren Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi'ne (SABİM) çağrı yağdı.
Bakanlık verilerine göre SABİM üzerinden günlük ortalama 12 bin vatandaşın çağrısı cevaplanırken, 19 bin vatandaşa ise sesli yantı sistemi üzerinden yanıt veriliyor. Bu kapsamda 2020'de SABİM'i arayan 5.5 milyon vatandaşa sesli yanıt sistemi üzerinden, 3.5 milyon vatandaşa ise cevaplanan çağrı ile olmak üzere toplam 9 milyon vatandaşa hizmet verildi.
Gelen çağrılarda ilk sırayı Kovid-19 talepleri aldı. Çağrıların yüzde 52.25'i (4 milyon 702 bin 500) Kovid-19 talepleriyle ilgili oldu. Bu dönemde 657 bin 900 kişi ise SABİM'i arayarak şikayette bulundu.
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR